متلاشی شدن باند دریافت رشوه در نظام مهندسی و شرکت گاز ساوجبلاغ مهدی اکبرپور

متلاشی شدن باند دریافت رشوه در نظام مهندسی و شرکت گاز ساوجبلاغ

ریاست حوزه قضایی بخش چهارباغ از بازداشت 3 نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز به جرم تحصیل مال نامشروع و یک نفر از کارکنان شرکت گاز ساوجبلاغ به جرم اخذ رشوه خبر داد و اظهار داشت: این افراد با تشکیل یک باند، بیش از 7 میلیارد ریال مال نامشروع کسب کرده بودند.

کد خبر: 190810011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ مرداد ۹۸ - ۴:۵۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست حوزه قضایی بخش چهارباغ از بازداشت ۳ نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز به جرم تحصیل مال نامشروع و یک نفر از کارکنان شرکت گاز ساوجبلاغ به جرم اخذ رشوه خبر داد و اظهار داشت: این افراد با تشکیل یک باند، بیش از ۷ میلیارد ریال مال نامشروع کسب کرده بودند.

متلاشی شدن باند دریافت رشوه در نظام مهندسی و شرکت گاز ساوجبلاغ

متلاشی شدن باند دریافت رشوه در نظام مهندسی و شرکت گاز ساوجبلاغ

باند دریافت رشوه در نظام مهندسی  و شرکت گاز ساوجبلاغ متلاشی گردید

مهدی اکبرپور تصریح کرد: اخیراً پرونده‌ای در مورد تحصیل مال نامشروع و اخذ رشوه در شرکت گاز و نظام مهندسی گاز شهرستان ساوجبلاغ کشف و پی‌گیری موضوع به شعبه چهارم دادگاه عمومی چهارباغ سپرده شد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی موضوع و همراهی اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عایه السلام)، ۳ نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز و ۱ نفر از کارکنان شرکت گاز ساوجبلاغ بازداشت شدند.

اکبرپور مطرح کرد: این افراد با تشکیل یک باند، از مردم وجوهاتی بصورت مال نامشروع و رشوه دریافت می‌ کردند و هر کدام بصورت جداگانه به دریافت مبالغی به میزان ۳ میلیارد ریال، ۲ میلیارد و صد میلیون ریال، سیصد میلیون ریال و ۲ میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

متلاشی شدن باند دریافت رشوه در نظام مهندسی و شرکت گاز ساوجبلاغ

وی یاد آور شد: ۳ نفر از کارکنان نظام مهندسی گاز مبالغ دریافتی را به بیت‌المال پس داده‌اند و علاوه بر آن ۲ برابر مبلغ دریافتی هم جریمه و از کار هم کنار گذاشته شده‌اند؛ ۱ نفر کارکن شرکت گاز هم علاوه بر بازگشت دادن مبلغ دریافتی به پرداخت ۴ میلیارد ریال و ۵ سال حبس محکوم شده‌ است که این احکام بدوی است.

منبع: سپیدار آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مرداد ۹۸
698 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0