انتصاب سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز سرپرست جدید سازمان

انتصاب سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز

مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز در سازمان صمت برگزار گردید.

کد خبر: 190801008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مرداد ۹۸ - ۲:۳۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز در سازمان صمت برگزار گردید.

انتصاب سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز

انتصاب سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز

سرپرست سازمان نظام مهندسی  معدن استان البرز منصوب گردید

در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز که با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، مدیر هماهنگی امور استانهای سازمان نظام مهندسی معدن ایران و معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان البرز برگزار شد، حکم «معصومه خلج معصومی» به وی تقدیم گردید.

در این آیین، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ضمن اشاره به برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن استان البرز در آبان ماه سال جاری بیان کرد: لازم است همه ما با تعامل و نصب العین قرار دادن قانون، انتخابات را در سلامت کامل و باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم. در حکم «معصومه خلج معصومی» که به امضای «جعفر سرقینی» معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده؛ آمده است: “در اجرای تبصره ماده بیست و ششم قانون نظام مهندسی معدن و با توجه به تخصص و تجارب سرکار عالی به موجب این حکم بعنوان سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز منصوب می شوید.

انتصاب سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن استان البرز

مقتضی است با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی آن استان در آبان ماه امسال با هماهنگی دفتر نظارت امور معدنی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و هیات اجرایی انتخابات هیات مدیره در چارچوب قانون و آئین نامه اجرایی نظام مهندسی معدن و دستورالعملهای مربوطه در انجام وظایف قانونی سازمان و امور جاری تلاش و جدیت لازم را معمول نمائید.

منبع: سپیدار نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مرداد ۹۸
1123 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0