گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن محمدرضا جعفری

گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن

گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن با حضور مدیرشعب استان، انبوه سازان وبرخی از اعضای نظام مهندسی شهرستان چابهار با هدف بهبود وضعیت بخش مسکن برگزار گردید.

کد خبر: 190710007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸ - ۴:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن با حضور مدیرشعب استان، انبوه سازان وبرخی از اعضای نظام مهندسی شهرستان چابهار با هدف بهبود وضعیت بخش مسکن برگزار گردید.

 

گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن

گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن

گردهمایی هم اندیشی فعالان  بخش صنعت مسکن

 

در ابتدای گردهمایی، محمدرضا جعفری مدیر شعب استان بعد از ارائه پیشینه مدیریت شعب استان و آمار تسهیلات پرداختی در استان گفت: طی سفر مدیر عامل محترم بانک مسکن در سال قبل به شهرستان چابهار دو مصوبه مهم تصویب گردید که در سال جاری اجرایی گردید. نخست شرایط و میزان پرداخت تسهیلات در شهرستان چابهار تغییر یافت و همانند مرکز استان پرداخت می گردد و هم‌چنین مقرر گردید جهت پیشبرد بهتر اهداف بانک مسکن در استان و فعالیت بیشتر جهت توسعه استان، حوزه جنوب استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار مستقر گردد که به زودی این امر تحقق می یابد.

وی گفت: فعالیت بانک مسکن در استان محدود به پرداخت تسهیلات در بخشهای ساخت و خرید مسکن نمیباشد بلکه باید بانک مسکن در بخش خدمات کارمزد محور و در بحث صدور ضمانت نامه، پایانه های فروشگاهی، بانکداری الکترونیک و صندوق امانات نیز همچون سایر بانکهای تجاری فعالیت می نماید.

گردهمایی هم اندیشی فعالان بخش صنعت مسکن

جعفری، هم‌چنین تصریح کرد: دامنه تعامل بانک مسکن با پیمانکاران و انبوه سازان در بخش پرداخت تسهیلات بدون سپرده برای ساخت است که این عزیزان میتوانند با افتتاح حساب جاری و کسب رسوب لازم و کافی در حساب مذکور و براساس سیاست‌های اعتباری از تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن در بخش ساخت مسکن در قالب مجتمع سازی( بیش از دو واحد مسکونی) بهره مند گردند.
هم‌چنین مدیر شعب خاطر نشان ساخت: با توجه به این که بیشترین پرس و جو و کسب اطلاعات برای خرید واحد مسکونی از مشاورین صورت میگیرد لذا داشتن اطلاعات صحیح و کافی زمینه ساز توسعه فعالیتهای بخش مسکن می گردد که پیشنهاد می گردد مشاورین املاک با مراجعه حضوری به شعب از شرایط و ضوابط دستورالعملهای این بانک اطلاع کسب کرده و روشهای تامین مالی خرید مسکن را در اختیار متقاضیان قرار دهند. قطعا این تعامل دوسویه سبب رونق بخش مسکن شده و بانک مسکن همواره آمادگی لازم برای همکاری در ارائه انواع خدمات را به بهترین نحو دارد.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ تیر ۹۸
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0