تسریع در صدور پروانه ساختمان در مناطق سیل‌زده گلستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

تسریع در صدور پروانه ساختمان در مناطق سیل‌زده گلستان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد: با دستور استاندار گلستان محدودیت ظرفیت کار برای مهندسین طراح برداشته شد.

کد خبر: 190708003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ تیر ۹۸ - ۹:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد: با دستور استاندار گلستان محدودیت ظرفیت کار برای مهندسین طراح برداشته شد.

تسریع در صدور پروانه ساختمان در مناطق سیل‌زده گلستان

تسریع در صدور پروانه ساختمان در مناطق سیل‌زده گلستان

صدور پروانه ساختمان در مناطق  سیل‌زده گلستان سرعت می‌‌ گیرد

صادر نشدن پرونده های ساختمانی برای برخی از مردم سیل زده شهرستان آق قلا، سبب نارضایتی آن ها شده است.

شروع فعالیت ساخت و ساز و دریافت تسهیلات منوط به داشتن پروانه ساختمان است که تاخیر در صدور آن مشکلاتی را برای مردم آسیب دیده از سیل به وجود آورده است.

حسین ویزواری بیان کرد: با توجه به حجم زیاد خانه های نیازمند بازسازی در مناطق سیل زده ، محدودیت قانونی که در مورد تعداد کار تعریف شده مهندسین طراح وجود داشت با دستور دکتر حق شناس استاندار گلستان کنار گذاشته شد.

وی با عنوان این که ‌با این دستور دیگر مشکلی برای مهندس وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: سقف تعداد کار تعریف شده برای مهندسین طراح هشت پروژه بود و با مجوز وزارت راه و شهرسازی برای مناطق سیل زده تا هشت کار دیگر نیز افزوده شد اما این میزان هم پاسخگو استان نبود و در نهایت این محدودیت برداشته شد. البته رعایت وضعیت اشتغال مهندسین لحاظ خواهد شد.

تسریع در صدور پروانه ساختمان در مناطق سیل‌زده گلستان

ویزواری ادامه داد: جهت تسریع در انجام امور مردم سیل زده، از این پس دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در آق قلا و دیگر مناطق سیل زده استان روزهای پنج‌شنبه هم باز خواهد بود.

وی خاطر نشان ساخت: پرسنل اداری دفاتر و مهندسین ما در صورت نیاز حتی بعد از ساعت اداری نیز آمادگی دارند در اسرع وقت کار مردم را انجام دهند.

منبع: کاسپین خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
سوالات آزمون نظام مهندسی شهرسازي
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۹۸
760 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0