تاسیس صندوق توسعه کشاورزی فرماندار قرچک بیان کرد؛

تاسیس صندوق توسعه کشاورزی

بهمن خطیبی تصریح کرد: دفتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قرچک نسبت به تسهیل شرایط صدور پروانه تأسیس برای نوغانداران این شهرستان اقدام میکند.

کد خبر: 190703009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ - ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام  مهندسی کشور،بهمن خطیبی تصریح کرد: دفتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قرچک نسبت به تسهیل شرایط صدور پروانه تأسیس برای نوغانداران این شهرستان اقدام میکند.

تاسیس صندوق توسعه کشاورزی

تاسیس صندوق توسعه کشاورزی

تاسیس صندوق  توسعه کشاورزی

وی در فرمانداری قرچک با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در راستای رونق تولید و رفع موانع آن، اظهار داشت: دستگاههای خدمات رسان شهرستان اعم از بخشداری مرکزی، شهرداری، ادارات آب، برق، گاز، مخابرات و … همکاری و مساعدت لازم با واحدهای تولیدی بویژه واحد پرورش اسب که به گفته سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بزرگ‌ترین واحد پرورش اسب خاورمیانه است، داشته باشند.

خطیبی ادامه داد: نظر به اهمیت تولیدات کشاورزی و نیز محدود بودن اراضی مناسب کشت در این شهرستان، بایستی از جانب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برنامه ریزی صحیح با امعان نظر به افزایش تولید نسبت به بهره گیری از شیوه های صنعتی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت رسیدگی به امور کشاورزان منطقه و هم‌چنین حمایت از فعالیت آن ها در ارائه خدمات مرتبط اعم از کود، سم، بذر و … سازمان جهاد کشاورزی استان در مورد تأسیس صندوق توسعه کشاورزی منطقه قول مساعد داده است.

رئیس شورای کشاورزی شهرستان قرچک افزود: هم‌چنین بر لزوم استقرار شعبه اعتباری بانک کشاورزی جهت سهولت دریافت خدمات کشاورزان منطقه تأکید کرد.

وی خاطر نشان ساخت: نشست های شورای کشاورزی شهرستان با جدیت و رو به جلو در حرکت بوده و امیدوار هستیم نتایج مطلوبی نیز در بر داشته باشد.

منبع: تیتر شهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

تاسیس صندوق توسعه کشاورزی

تاسیس صندوق توسعه کشاورزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۸
716 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0