ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی

نقشه‌برداری معادن سنگ آهن سنگان خواف

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی بیان کرد: کار نقشه‌برداری معادن سنگ آهن سنگان خواف را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی انجام می ‌دهیم.

کد خبر: 190703007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ - ۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی بیان کرد: کار نقشه‌برداری معادن سنگ آهن سنگان خواف را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی انجام می ‌دهیم.

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی

نقشه‌برداری معادن سنگ آهن  سنگان خواف

حبیب‌الله ترشیزیان در حاشیه گردهمایی بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت که امروز در خواف برگزار گردید؛ ادامه داد: خوشه ‌های گهر سنگ را که کار آن از معدن تا تراش و فروش است، تشکیل خواهیم داد. این اقدامات برای اشتغال‌زایی اعضای نظام مهندسی معدن در خراسان‌رضوی صورت می گیرد.

ترشیزیان، بازرسی و نظارت‌ های مستمر بر معادن سنگ آهن سنگان خواف را جزء دیگر برنامه نظام مهندسی معدن برشمرد و گفت: معادن سنگ آهن سنگان خواف، شهرستان خواف را به نقطه بی‌بدیلی در تولید سنگ آهن تبدیل کرده و با رشد صنایع فولاد به نظر می‌ رسد بزودی به قطب صنعت فولادی کشور مبدل گردد.

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: بالغ بر سه هزار و دویست مهندس در نظام مهندسی معدن استان خراسان‌رضوی عضو هستند.

نقشه‌برداری معادن سنگ آهن سنگان خواف

نماینده نظام مهندسی معدن خراسان‌رضوی در خواف نیر تصریح کرد: نمایندگی نظام مهندسی معدن در خواف در مباحث آموزش و پژوهش، مسئولیت فنی و ایمنی کار در معادن خواف فعالیت می ‌کند.

محمدصدیق خوش‌سلیقه خاطر نشان ساخت: هم اینک دویست و ده مهندس در این نمایندگی عضویت دارند.

منبع: خواف نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۸
1495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0