رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت مسابقات جام جایزه بزرگ مینی فوتبال

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت

فینال مسابقات جام جایزه بزرگ مینی فوتبال صنعت و معدن و تجارت دیشب با قهرمانی رستوران وحدت، خاتمه یافت تا در فاصله یک ماه از کسب جام قهرمانی رمضان شهرستان خواف به دومین جام نیز دست پیدا کند.

کد خبر: 190702006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸ - ۱۲:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فینال مسابقات جام جایزه بزرگ مینی فوتبال صنعت و معدن و تجارت دیشب با قهرمانی رستوران وحدت، خاتمه یافت تا در فاصله یک ماه از کسب جام قهرمانی رمضان شهرستان خواف به دومین جام نیز دست پیدا کند.

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت

رستوران وحدت قهرمان جام  جایزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت گردید.

در فینال این مسابقات ۲ تیم رستوران وحدت و نظام مهندسی معدن به مصاف هم رفتند که نتیجه تلاش ۲ تیم در پایان وقت های قانونی دو بر دو بود ودر ضربات پنالتی تیم رستوران وحدت توانست چهار بر سه و در مجموع شش بر پنج به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.
در بازی رده بندی نیز تیم آویژه صنعت طوس با برتری مقابل دهیاری ۱۴ به مقام سوم دست یافت.
تیم دهیاری ۱۴ به مقام اخلاق رسید.

آیین پایانی این مسابقات به زیباترین شکل ممکن و در حضور مسئولین ورزشی و روسای ادارات و نهادها و شورای شهر و هم‌چنین میهمانان استانی نظام مهندسی معدن استان و سرپرستان و بازیکنان تیم ها برگزار گردید.
به تیم اول تا سوم علاوه بر کاپ قهرمانی جوایز نقدی به ترتیب ۳ میلیون، ۲ میلیون و ۱ میلیون اهدا گردید.
در این آیین، شاهرخی ریاست اداره ورزش و جوانان و همچنین جناب صنعتی رئیس اداره صنعت و معدن ضمن خوشامد گویی سخنانی را ایراد کرد.
دبیر هیات فوتبال نیز گزارشی از برگزاری مسابقات و نحوه اجرای آن ارائه داد.

رستوران وحدت قهرمان جام جایزه بزرگ صنعت، معدن و تجارت

از طرف کمیته فنی و اجرایی آقای جلیل رمضانی بازیکن اخلاق و آقای اشکان آغاز از تیم نظام مهندسی بازیکن فنی برتر انتخاب گردید و عبدالرئوف زره پوش از دهیاری چهارده با ۹ گل آقای گل مسابقات را کسب کرد که جوایز نقدی خود را از مسیولین دریافت کردند.

در خاتمه، جا دارد از همکاری بسیار نزدیک باشگاه ستارگان کویر خواف بابت مقدمات اجرای مسابقات و تلاش در پیشبرد اهداف ورزشی فوتبال شهرستان و هم‌چنین دفتر نطام مهندسی معدن نمایندگی خواف صمیمانه قدردانی کرد.

منبع: خواف نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۸
746 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0