جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی

جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی

جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی ، در محل سالن جلسات شورا سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار گردید

کد خبر: 030529013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مرداد ۰۳ - ۹:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی ، در محل سالن جلسات شورا سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار گردید

جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی

جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی

گزارش نهایی تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی شناسنامه فنی و ملکی
جلسه سیصد و سی‌وسه و سیصد و سی‌چهار دوره نهم شورای مرکزی به‌صورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات شورا سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

در نوبت بعدازظهر جلسه شورای مرکزی، جلسه سیصد و سی‌وچهار با گزارش کمیته تهیه پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی فنی و ملکی انتقالی از جلسه نوبت صبح شورا، توسط سعید یزدانی رئیس کمیسیون شروع شد.

وی از پیشنهاد نهادها و سازمان‌های همکار در این سند نام برد و میزان سهم دریافتی از هزینه‌های این سند را مطرح کرد و گفت: در این گزارش سعی شد، وظایف و مسئولیت‌های سازمان نظام مهندسی و مراجع نظارتی و صدور پروانه‌های ملکی مشخص و درباره چالش‌ها و مسائل پیش‌رو در اجرای این آیین‌نامه در کمیته زمان و گفت‌وگوهای طولانی و سازنده صورت گرفت.

پس از گزارش رئیس کمیته، اعضای شورا پس از یک بحث و بررسی طولانی، گزارش ارائه شده، مورد تایید و تاکید اعضای شورا قرار گرفت.

پس از آن شهاب آدم‌نوه‌سی خزانه‌دار شورای مرکزی درخواست عقد تفاهم‌نامه از سوی بانک رسالت را مطرح کرد.

آدم نوه سی، در تشریح جزییات این تفاهم‌نامه اشاره کرد از جمله پیشنهاد سپرده‌گذاری بخشی از نقدینگی سازمان استان‌ها در این بانک در ازای اعطای تسهیلات و اعتبارات از جمله وام قرض‌الحسنه به اعضای معرفی شده از بندهای این تفاهم‌نامه ذکر کرد. در ادامه پیشنهاد گردید که از سوابق سازمان استان در این‌گونه همکارهای استفاده و شکل قرارداد با بانک و میزان تسهیلات و اعتبارات دریافتی با توافق و اختیار سازمان استان‌ها به شکل مستقل تاکید شد.

این موضوع در نهایت پس از موافقت اکثریت اعضا به تصویب رسید.

دستور جلسه آخر به تعیین شیوه‌نامه حق‌الزحمه هیات اجرای انتخابات دوره دهم هیأت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان اختصاص داشت. مجید جی‌افرام با طرح این موضوع گفت: جداول هزینه‌ها طبق روال‌ها پیشین و با افزایش متناسب با زمان هزینه‌های به‌روزرسانی شده و به شکل حق‌الجلسه بر اساس تقسیم‌بندی تعداد اعضای هیأت مدیره‌ها تعیین شده است.

بعد از قرائت بندها و تبصره‌های این آیین‌نامه و بحث و گفت‌وگوی طولانی اعضای شورا، در نهایت این شیوه‌نامه به تصویب جلسه سیصد و سی‌وچهار دوره نهم شورای مرکزی رسید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مرداد ۰۳
14 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0