آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی

آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی

آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی ، جهت اخذ پروانه اشتغال به کار در استان بوشهر در روزهای 20 و 21 مهرماه سال جاری برگزار گردید

کد خبر: 020724008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۰۲ - ۲:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی ، جهت اخذ پروانه اشتغال به کار در استان بوشهر در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری برگزار گردید

آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی

آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی
برگزاري آزمون ورود به حرفه مهندسان نظام ‌مهندسي در استان بوشهر
آزمون ورود به حرفهٔ مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی جهت اخذ پروانه اشتغال به کار در استان بوشهر در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری برگزار گردید.
سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ مهر ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشگاه بین المللی خلیج فارس بوشهر برگزار گردید.
وی تصریح کرد: در این آزمون ۱۲۸۲ نفر شرکت کننده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۳۹ نفر شرکت کننده مرد و ۲۴۳ نفر شرکت کننده زن هستند.
دستغیبی با اشاره به ضروری بودن شرکت در این آزمون برای مهندسینی که قصد فعالیت حرفه‌ ای را دارند، گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های هفت ‌گانهٔ نظام‌ مهندسی ساختمان شامل عمران، معماری، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌ برداری، ترافیک و شهرسازی بعد از گذشتن سه سال از گرفتن مدرک تحصیلی و کسب سوابق مرتبط با موضوع و با عضویت در سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان می‌ توانند در این آزمون شرکت کنند.
وی ادامه داد: تمامی آزمون‌ها به غیر از رشته معماری (طراحی) بصورت طراحی و ترسیمی به طور یکسره از صبح تا بعد از ظهردر تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه با ۱۷۲شرکت کننده برگزار شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مابقی به صورت تستی و دارای مدت زمان محدود بوده و هر صلاحیت (اجرا. نظارت. طراحی. کارشناسی ماده۲۷) در یک نوبت صبح یا بعد از ظهر برگزار شده و تعداد شصت سؤال به صورت شخصی سازی شده و براساس استاندارد های امنیتی سازمان سنجش و آموزش کشوردر اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
وی گفت: متقاضیان بعد از کسب دست ‌کم پنجاه درصد امتیاز این آزمون می ‌توانند پروانهٔ اشتغال بکار خود را از ادارهٔ کل راه و شهرسازی استان دریافت کرده و به صورت رسمی در حرفهٔ مهندسی مشغول به فعالیت گردند
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۰۲
169 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0