نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، به میزبانی دفتر نمایندگی آمل برگزار گردید. به زودی این مسابقات در رده بانوان نیز برگزار می‌ شود

کد خبر: 020309018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۰۲ - ۵:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، به میزبانی دفتر نمایندگی آمل برگزار گردید. به زودی این مسابقات در رده بانوان نیز برگزار می‌ شود

نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران
نخستین دوره مسابقات چندگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران به میزبانی دفتر نمایندگی آمل برگزار گردید
اکبرزاده عضو هیات مدیره در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن ابراز خرسندی از شادابی و پویایی مهندسین حاضر در مسابقات از هیات اجرایی مسابقات و حمایت‌های رییس سازمان و هیات مدیره در برگزاری مسابقات چندگانه تشکر کرد.
مسوول کارگروه ورزش سازمان مازندران حضور بیش از صد نفر از مهندسین را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد به زودی این مسابقات در رده بانوان نیز برگزار می‌ شود.
وی در انتها حمایت‌ های هیات مدیره نهم از ورزش را بی مانند دانست و اظهار امیدواری کرد این مسابقات در سطح ملی به میزبانی مازندران نیز برگزار شود.
یزدی نژاد رییس سازمان مازندران نیز از ادامه حمایت هیات مدیره از کارگروه ورزش خبر داد و از مسولان برگزاری این مسابقات جهت ایجاد نشاط در جامعه مهندسی تقدیر و تشکر کرد.
یزدی نژاد، هم‌چنین ضمن تبریک به برگزیدگان این مسابقات خواستار تداوم برگزاری این مسابقات شد و از ایده برگزاری مسابقات در رده بانوان نیز اعلام حمایت کرد.
در خاتمه این مسابقات یک روزه از تیم‌های برتر مقام اول تیم کانون نور-مقام دوم تیم دفتر نمایندگی فریدونکنار -مقام سوم تیم آمل – و تیم‌های دفتر نمایندگی بهشهر، تنکابن و کلاردشت به عنوان تیم‌های اخلاق تقدیر به عمل آمد.
قابل ذکر است با توجه به اهمیت موضوع ورزش و ایجاد نشاط در جامعه مهندسی، خانم ابراهیم زاده و خانم مسگران کریمی و نیما احتشامی، حسین سلطانی، فرهاد فرزاد، فرهاد خدادی، حسن حاجی زاده و ابراهیم قریشی از اعضای هیات مدیره در این مسابقات حضور داشته و از نزدیک شاهد رقابت گروه‌ های مختلف مهندسین بودند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۲
311 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0