نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، با سرپرستان دفاتر نمایندگی استان، صبح روز یک‌شنبه مورخ 20/6/1401 در محل سازمان برگزار شد

کد خبر: 010627020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، با سرپرستان دفاتر نمایندگی استان، صبح روز یک‌شنبه مورخ ۲۰/۶/۱۴۰۱ در محل سازمان برگزار شد

نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران
نشست هم اندیشی هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با سرپرستان دفاتر نمایندگی استان برگزار شد.
نشست هم اندیشی حضور هیات رییسه سازمان، روسای ادارات و سرپرستان دفاتر نمایندگی صبح روز یک‌شنبه مورخ ۲۰/۶/۱۴۰۱ در محل سازمان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، حمید سفیدگر ضمن بیان اینکه بخشی از موضوع مدیریت درامد و هزینه و یا بودجه سازمان توسط سرپرستان دفاتر نمایندگی صورت می گیرد؛ شایسته است با توجه به اینکه در آستانه برگزاری مجمع عمومی هستیم، جلسه هم فکری در این مورد برگزار شده تا با هماهنگی و کمک یکدیگر بتوانیم از این شرایط خاص عبور کنیم.
سپس یکایک سرپرستان دفاتر نمایندگی مطالب خود را بیان کردند و در مورد مسایل مطروحه و ارائه پیشنهاداتی درباره مدیریت درآمد و هزینه سازمان به بحث و گفتگو پرداختند.
در ادامه اعضای هیات رییسه، خزانه دار و هم‌چنین مدیر امور هماهنگی سازمان نظرات خود را بیان کردند.
در خاتمه، سفیدگر ضمن تقدیر از کارکنان سازمان گفت با وجود کاستی ها و کوتاهی ها، سازمانی قوی و با پتانسیل و هم‌چنین منعطف و با قابلیت تطبیق بالا در حال فعالیت است و این مهم جز با همکاری و هماهنگی کلیه اعضا و کارکنان سازمان امکان پذیر نخواهد بود.
سفیدگر ابراز امیدواری کرد سازمان در این شرایط خاص نیز با مدیریت صحیح هیات مدیره و سرپرستان کلیه دفاتر به مسیر خود در جهت نیل به اهداف عالیه سازمان ادامه دهد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۰۱
241 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0