امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن

امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن

امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، صورت گرفت که شصت هزار نفر از آن‌ ها در مدت ده روز احراز سکونت شده اند و ثبت نام در این طرح هم‌چنان ادامه دارد

کد خبر: 010530003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مرداد ۰۱ - ۴:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، صورت گرفت که شصت هزار نفر از آن‌ ها در مدت ده روز احراز سکونت شده اند و ثبت نام در این طرح هم‌چنان ادامه دارد

امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن

امیر کلهر: ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن
ثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین بیان کرد: صد هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که شصت هزار نفر از آن‌ ها احراز سکونت شده اند.
کلهر رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: صد هزار نفر درثبت نام صد هزار از مردم استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که شصت هزار نفر از آن‌ها در مدت ده روز احراز سکونت شده اند و ثبت نام در این طرح هم‌چنان ادامه دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین تصریح کرد: هفده هزار نفر از متقاضیان مبالغ رو پرداخت کرده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از ساختمان‌ ها پایان کار ندارند، اظهار داشت: با آگاهی مردم و مطالبه پاین کار از سازنده‌ ها دیگر شاهد مواردی مانند مترو پل نخواهیم بود.
وی گفت: برای نخستین بار در استان تفاهم نامه بین نظام مهندسی و راه و شهرسازی بسته شد که سازمان نظام مهندسی نظارت ساخت مسکن ملی را داشته باشد، این طرح بصورت آزمایشی در استان و سپس در سایر استان‌ها اجرایی می‌ گردد.
کلهر، در مورد وضعیت ایمنی برج خلیج فارس هم تصریح کرد: باید نقشه‌ های این ساختمان برای نظام مهندسی باید فرستاده تا بررسی گردد، ولی در مواری از قسمت‌ های این ساختمان مثل راهرو‌ها، آسانسور و الحاقات ناایمن است که می‌توان آن را اصلاح نمود.
کلهر عنوان کرد: نظام مهندسی یازده هزار عضو دارد که شش هزار نفر از آن‌ ها فعال هستند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مرداد ۰۱
258 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0