نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها

نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها

کد خبر: 001115006 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها ،

نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها

نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها
استاندار یزد بیان داشت؛
نظارت بر فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و ساز و واگذاری ها تقویت می گردد
استاندار یزد اشاره به لزوم آسیب شناسی مباحث مربوط به فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و سازها و واگذاری ها، گفت: نظارتها بر این بخش تقویت خواهد شد.
مهران فاطمی استاندار یزد افزود: کلیه اصناف، نظام مهندسیها و تشکلهای حوزه های مختلف دارای دو بعد منافع عمومی و منافع صنفی هستند که این دو موضوع متضاد یک‌دیگر نبوده و برآیند آنها باید منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و ایجاد اعتماد در متن مردم شود.
وی در نشست مشترک با هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که در محل این سازمان برگزار گردید، ادامه داد: افزایش سرمایه اجتماعی یک مجموعه موجب افزایش بیش از پیش ظرفیتهای آن مجموعه میشود لذا انتظار است با ایجاد سرمایه اجتماعی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و هم افزایی دستگاههای مربوطه، کلیه ظرفیت های این سازمان فعال و شکوفا گردد.
فاطمی گفت: در پرتو شکوفا سازی ظرفیتهای این سازمان، علاوه بر ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های مهندسی مرتبط، شاهد ارتقاء سطح استانداردسازی ساخت و ساز، شهرسازی و بهبود وضعیت سیما و منظر و کالبد و روح شهرها و روستاها خواهیم بود.
وی در ادامه بر تمهید سازکاروهایی جهت جلب رضایت و اعتماد مردم و ایجاد توازن بین منافع صنفی و منافع عمومی تاکید کرد.
استاندار یزد در بخش دیگری از اظهاراتش ضمن اظهار گلایه نسبت به اتلاف وقت مردم در مثلث نظام مهندسی، شهرداری و راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر اقداماتی برای صرفه جویی وقت مردم در حال انجام بوده که درخور تقدیر است و باید هر چه سریع‌تر شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
وی با بیان اینکه مردم فصل مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل راه و شهرسازی یزد و شهرداری ها هستند، گفت: بر این اساس ضروری است جلسات فی ما بین این ۳ مجموعه بصورت هفتگی و منظم برگزار و دیوارهای خود ساخته موجود، کنار گذاشته شود تا شاهد افزایش سطح رضایت‌مندی مردم باشیم.
وی هم‌چنین با اشاره به لزوم آسیب شناسی مباحث مربوط به فعالیت بنگاه داران در زمینه اجاره املاک، ساخت و سازها و واگذاری ها، گفت: نظارتها بر این بخش تقویت خواهد شد.
توجه ویژه به اجرای مبحث ببست و دوم مقررات ملی ساختمان، تهیه شناسنامه فنی ملکی ساخت و سازها، انجام اقدامات اقناعی جهت فرهنگ سازی و استفاده مردم از خدمات نظام مهندسی و بررسی مدل افزایش هماهنگی بین نهادهای نظارتی و بخش اجرایی در حوزه ساختمان و در صورت ضرورت تشکیل شورایی ویژه آن، از جمله دیگر موضوعات مورد تاکید استاندار یزد در این نشست بود.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۰
234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0