دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان

دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان

دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان ، و جلالی نایب رئیس سازمان چهارشنبه 15 دی ماه برگزار گردید

کد خبر: 001029013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ - ۱۱:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان ، و جلالی نایب رئیس سازمان چهارشنبه ۱۵ دی ماه برگزار گردید

دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان

دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر، رئیس سازمان

دیدار موسی خانی رئیس آتش نشانی قزوین و هیئت همراه با کلهر رئیس و جلالی نایب رئیس سازمان چهارشنبه ۱۵ دی ماه برگزار گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در این دیدار رعایت استانداردها و اصول ایمنی درساختمانها را ضروری دانست و افزود: اگر اصول ایمنی در ساختمان‌ها بصورت کامل لحاظ گردد، ضریب خطر تا پایین ترین حد ممکن کاهش می یابد.
کلهر ادامه داد: بسیاری از حوادثی که ما از آنها به عنوان بلایای طبیعی یاد می کنیم در واقع فقط رفتار طبیعی محیط بوده و ما باید علم رویارویی با رفتارهای طبیعت را بیاموزیم تا دچار خسران نشویم با مقایسه میزان خسارات در زلزله بم و زلزله ای با همان ریشتر در بندرعباس مشخص می گردد، سازمان نظام مهندسی در این سالها موفق بوده است.
کلهر، بحث فرهنگ‌سازی و آموزش را از رسالت های مهم سازمان عنوان کرد و افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی در مورد رعایت مسائل ایمنی در ساختمان‌ها و نیز ایمنی الحاقات غیر سازه ای به مردم از اولویت‌های مهم سازمان بوده و نقش چشم‌گیری در کاهش خسارات خواهد داشت. امروزه مردم به مسائل ایمنی بسیار حساس تر شده اند و در خرید خانه این مسائل را در اولویت قرار میدهند و این موضوع نشان میدهد سازمان نظام مهندسی به رسالت خود عمل کرده است.
وی تصریح کرد: اجرای مبحث ببسن و دوم مقررات ملی (مراقبت و نگه داری از ساختمان ها) را باید از خودمان و ساختمان های دولتی و اداری شروع کنیم.
کلهر، نسبت عقد تفاهم نامه با اتش نشانی اعلام آمادگی کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا تفاهم نامه ها گر چه مختصر اما اجرایی و کارآمد باشند.
موسی خانی، رئیس سازمان آتش نشانی باتاکید بر تعامل بیشتر بین دو سازمان بیان کرد: حفظ ایمنی و صیانت از مال و جان مردم از رسالت های سازمان آتش نشانی و نیز نظام مهندسی ساختمان است و تعامل بیشتر بین دو دستگاه و بازدیدهای مشترک از پروژه های ساختمانی، مدارس و ساختمان‌های خاص می تواند خیلی موثر واقع گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۰۰
277 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0