جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان ، برگزار شد. اعضای گروه تخصصی مکانیک به هیات رئیسه سازمان گزارش دادند

کد خبر: 000930014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۰۰ - ۱۰:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان ، برگزار شد. اعضای گروه تخصصی مکانیک به هیات رئیسه سازمان گزارش دادند

جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان
جلسه دیدار گروه تخصصی معماری با ریاست سازمان برگزار شد
گزارش اعضای گروه تخصصی مکانیک به هیات رئیسه سازمان
جلسه‌ی مشترک هیات رئیسه سازمان و گروه تخصصی مکانیک، عصر روز ۴ شنبه ببست و چهارم آذرماه در دفتر ریاست سازمان برگزار گردید.
در این جلسه، اعضای گروه تخصصی مکانیک سازمان در گزارش خود با طرح موضوعات نیمه‌تمام، تکمیل آن ‌ها را نیازمند حمایت هیئت مدیره دانسته و از ایشان خواستند که موارد ذیل را مورد پی‌گیری قرار دهند:
۱- طراحی شبکه گاز ۱/۴ پوند؛ که کار‌های کارشناسی آن در گروه تخصصی و جلسات مشترک با کارشناسان شرکت گاز و اداره کل راه‌و‌شهرسازی انجام شده، اما اجرایی نشده است.
۲ – بازرسی گاز شبکه ۲ تا ۶۰ پوند؛ که دوره آموزشی آن در سال نود و چهار، برگزار شده و آزمون مربوطه و گواهی نامه آن نیز صادر گردیده و در اکثر استان‌های کشور از جمله استان ‌های مجاور گلستان و گیلان در حال اجرا است، اما تاکنون در استان مازندران اجرایی نشده است.
۳- گرداوری دستورالعمل آتش‌نشانی و بومی‌سازی آیین‌نامه NFPA و BS که پس از برگزاری جلسات متعدد با استانداری و ادارات آتش‌نشانی شهر‌های مختلف استان و تنظیم تفاهم نامه مربوطه، در این مرحله متوقف شده است.
۴- بازرسی آبفا؛ که دوره آموزشی و آزمون مربوطه در سال‌ های ۸۹ و ۹۰ انجام شده و در استان‌ های مجاور از جمله گلستان اجرا می ‌گردد، اما در مازندران تاکنون منجر به نتیجه نشده است.
۵- گرداوری دستورالعمل نظارت بر سیستم‌های تصفیه‌خانه فاضلاب در ساختمان‌ های بلندمرتبه؛ که عمدتاً در شهر‌های ساحلی و غرب استان با چالش ‌هایی روبرو هستیم و کار‌های کارشناسی اولیه و پهنه بندی ساختمان‌ها صورت گرفته است.
پس از طرح موارد فوق، حمید سفیدگر رئیس سازمان ضمن پراهمیت برشمردن مباحث تاسیسات در صنعت ساختمان اعم از مکانیک و برق از زحمات گروه تخصصی تقدیر و تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد در این دوره بتوانیم با همکاری هیات مدیره محترم خدمات گسترده‌تری در بخش تأسیسات ارائه نماییم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۰۰
349 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0