تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی

تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی

تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی ، مهمترین اصل سازمان است. نظارت بر ساخت و ساز‌های شهری در استان یزد تشدید شد

کد خبر: 000915006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آذر ۰۰ - ۸:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی ، مهمترین اصل سازمان است. نظارت بر ساخت و ساز‌های شهری در استان یزد تشدید شد

تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی

تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم به عنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی

تشدید نظارت بر ساخت و ساز‌های شهری در استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد بیان کرد: تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم بعنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی، مهم ترین اصل سازمان است.

مجتبی فرهمند که بهمراه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی به میبد سفر کرده است، بیان کرد: رشد در پرونده‌های شهری و صنعتی این شهرستان قابل قبول است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد تصریح کرد: ارتقای جایگاه مهندسین در فضای حرفه‌ای نظام ساخت و ساز، توجه به رفاهیات مهندسین بویژه در شهرستان‌ ها، ارتقای کیفیت ساخت و ساز شهری و صنعتی در سراسر استان و شفاف سازی فرایند‌ها در راستای تسهیل خدمات به مردم از راهبرد‌های اصلی نظام مهندسی در دوره نهم بشمار می‌آید.

فرهمند اظهار داشت: تنظیم رابطه صحیح و قانونی بین مردم بعنوان اصلی‌ترین ذی نفعان خدمت نظام مهندسی و حاکمیت دولتی، مهم ترین اصل است که امیدواریم با کمک و همدلی مهندسین و حمایت مسئولین و تعاملی که با مردم برقرار می‌شود، در این دوره رقم بخورد.

لازم به ذکر است شش هزار مهندسی در سازمان نظام مهندسی عضو هستند که نیمی از آنان دارای پروانه بوده و در رشته‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۰۰
1174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0