دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، بمنظور جلوگیری از سواستفاده فرصت طلبان و متخلفین در عرصه ساخت و ساز منطقه صورت گرفت

کد خبر: 000619005 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ شهریور ۰۰ - ۱۰:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، بمنظور جلوگیری از سواستفاده فرصت طلبان و متخلفین در عرصه ساخت و ساز منطقه صورت گرفت

دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دیدار شهردار شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
در این نشست بر تعامل هرچه نزدیکتر مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت و سازمان بمنظور جلوگیری از سواستفاده فرصت طلبان و متخلفین در عرصه ساخت و ساز منطقه تاکید گردید.
روز ۳ شنبه ۱۶ شهریور هیات رییسه سازمان میزبان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت بودند.
در این جلسه قنبری رئیس سازمان استان البرز، غفاری خزانه دار و ذوقی از اعضای هیات مدیره، محمد پوررجب مدیر اموردفاتر نمایندگی، گل سرشت رییس دفتر نمایندگی سازمان در مشکین دشت حاضر بودند، به بیان مطالبی در رابطه با موضوعات سازمان نظام مهندسی و بغدادی، حاتمی، نیک مرام، بقیازی خلیلی به بیان موضوعات شهری شهر مشکین دشت، پرداختند.
در ابتدا قنبری ریاست سازمان ضمن تبریک انتخاب اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر مشکین دشت، تصمیم اعضای شورا برای ابقای شهردار مشکین دشت را شایسته برشمرد.
وی با تشریح خدمات سازمان نظام مهندسی جهت تسهیل و تسریع امور مالکان و سازندگان، استفاده از مهندسان بومی از پتانسیل و تعیین امتیاز بیشتر مهندسان در کارهای ارجاعی شهر مشکین دشت را از سیاستهای هیات مدیره سازمان برشمرد.
قنبری با اشاره تعیین و اعلام تعرفه خدمات مهندسی، طبق قانون، و برمبنای درصدی از هزینه ساخت مسکن که به تصویب شورای مرکزیسازمان رسیده و توسط وزارت‌خانه راه و شهرسازی به کل کشور ابلاغ می گردد، بیان داشت: در حال حاضر تعیین ۴ طراح و چهار ناظر برای کلیه پلاکها با توجه قانون و تاکید رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری الزامی است.
وی بررسی نقشه ها در دفتر فنی سازمان در اسرع وقت را از جمله خدمات با ارزش سازمان برشمرد که در صورت نقص در نقشه ها، طراح را ملزم میکند نسبت به برطرف کردن ایرادات و ارسال مجدد نقشه اقدام کند.
بغدادی شهردار مشکین دشت نیز در اظهاراتی ضمن تشکر از مهندس گل سرشت رییس دفتر نمایندگی مشکین دشت بخاطر تلاش در جهت برقرارری تعامل و همکاری‌ هرچه بهتر شهرداری و سازمان گفت: همکاری و تعامل نزدیک ۲ مجموعه مانع سواستفاده فرصت طلبان خواهد شد.
در گذشته از خلاهای موجود بین دو ارگان سو استفاده هایی شده است اما خوشبختانه در این دوره این خلاء به صفر رسید و از عملکرد دفترنمایندگی مشکین‌دشت ابراز رضایت کردند. در ادامه به دغدغه‌های عدالت محور و حاشیه نشینی مردم در کنار قانون مداری اشاره کردند.
سپس دیگر منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر مشکین دشت نیز به بیان مسایل و مشکلات موجود در کارهای کوچک شهر مشکین دشت پرداختند و با توجه به محرومیتهای موجود دراین منطقه، خواستار اتخاذ تدابیر و تصمیمات کارگشا و راه‌کارهای قانونی با هماهنگی با استانداری و وزارت خانه های مرتبط شدند.
گل سرشت رییس دفتر نمایندگی در شهر مشکین دشت نیز در اظهاراتی به بیان اقدامات و تلاشهای انجام شده در جهت ارایه خدمات شایسته تر به مراجعان و تعامل هرچه نزدیکتر با شهرداری مشکین دشت پرداخت.
در پایان مقرر گردید، پی‌گیری های لازم در رابطه با موضوعات مطروحه در جلسه توسط طرفین در مراجع مربوطه انجام گردد و کمیته کارشناسی متشکل از نمایندگان شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان نظام مهندسی بمنظور تدوین تفاهم نامه مشترک جهت موضوعات مشترک و تسهیل امور، تشکیل و تفاهم نامه به امضای طرفین برسد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۰۰
466 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0