جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و رئیس نظام مهندسی گلستان

افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بررسی شد.


جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و رئیس نظام مهندسی گلستان با عنوان بررسی افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.

کد خبر: 9901 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اسفند ۹۵ - ۵:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان و رئیس نظام مهندسی گلستان با عنوان بررسی افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

در این میزگرد، ابراهیم مبارك قدم، مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: تعرفه و خدمات نظام مهندسی ساختمان استان باید در راستای هم ارتقا پیدا كنند.

مبارک قدم سطح تعرفه‌های نظام مهندسی گلستان را با توجه بمسئولیت مهندسین درساختمانسازی بسیار پایین دانست و ادامه داد: تعرفه‌ها باید پس از بررسی به یك پایه نرمال برسد.

وی بر نظارت جدی مهندسین بر ساخت و سازها تاكید کرد وافزود: آسیب پذیری نظام مهندسی در بخش نظارت است و برای تقویت روند نظارت بر ساخت و سازها باید اقدامهای آموزشی و فرهنگ سازی صورت پذیرد.

شهرام كوسه غراوی، نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه و عضو هیئت مدیره نظام مهندسی هم عنوان كرد: نرخ این تعرفه ها و خدمات باید بگونه‌ای افزایش یابد كه تعادل حفظ گردد.

غراوی بر آموزش و مسئولیت پذیری مهندسین هم تاكید كرد و تصریح کرد: نظارت، حمایت و هم راهی با مهندسین و مردم باید در اولویت كارها باشد و جدی گرفته شود.

احمد تجری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان هم در این جلسه عنوان کرد: بررسی موضوع افزایش قیمت تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی در سال جدید براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای مركزی نظام مهندسی كشور دنبال خواهد گردید.

منبع: مازندشورا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اسفند ۹۵
1224 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0