پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟ پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟

پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟

پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟ ، طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی در رابطه با استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شنیده می‌ شود

کد خبر: 010122002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ فروردین ۰۱ - ۱۰:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟ ، طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی در رابطه با استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شنیده می‌ شود

پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟

پشت پرده قهر رامین کرمی؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟
پشت پرده قهر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران؛ مرخصی استعلاجی یا تلاش برای ورود به شورای مرکزی؟
درحالی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران جلسه بررسی شیوه نامه تشخیص صلاحیت شرکت‌ های حقوقی را ترک کرده که چند گمانه در مورد علت این اقدام مطرح شده است.
طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی در رابطه با استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شنیده می‌ شود.
۴ شنبه هفته گذشته هفدهم فروردین ماه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نامه‌ای به اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اجرای شیوه ‌نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و نانظر را مورد تاکید قرار داد.
در بخشی از این نامه آمده است؛ … نظر به ابلاغیه شماره ۱۰۶۲۴۷۸/۴۰۰ وزارت راه و شهرسازی در خصوص شیوه‌نامه جدید تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر و با توجه به بخشنامه ابلاغی به شماره ۱۷۷۲۳۵/۱۰۰/۰۲ با موضوع شیوه نامه فوق‌الذکر و اصلاحیه شماره ۸۳۹۰۴/۴۰۰ مورخ ۱۱ مهر ۱۴۰۰ آن و بخشنامه شماره … ضمن تاکید مجدد بر لزوم رعایت موارد اعلامی و تطبیق شرایط تمام اشخاص حقوقی دارنده پروانه اشتغال به‌کار با شرایط مفاد شیوه‌نامه ابلاغی و اصلاحیه آن مقتضی است ظرف مدت یک هفته گزارشی از اجرایی شدن شیوه‌نامه مذکور ارائه شود.
به‌ دنبال این مکاتبه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران جلسه‌ای غیررسمی را با اعضای هیئت مدیره برگزار و اکثر آن ها با اجرای شیوه‌نامه مذکور موافقت می‌کنند. ولی بیستم فروردین ماه در جلسه رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان اعضایی که موافق اجرای این شیوه نامه بودند از رای موافق خود در جلسه غیررسمی برمی‌گردند.
براساس پی گیری‌های میز کسب و کار تحریریه، در جلسه دیروز برای شیوه‌ نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر برگزار می ‌گردد که در زمان نوشتن صورت جلسه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می ‌گوید بنده دیگر نیستم و می‌ خواهم بروم. در این بین اظهارات رئیس شورای مرکزی نیز تاثیری در تغییر جو جلسه ندارد و مجددا کرمی جلسه هیئت مدیره سازمان را ترک می‌ کند.
فارغ از مسائل مربوط به شیوه ‌نامه، گفته می‌ شود رئیس سازمان نظام مهندسی در تلاش برای حضور در شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان است.
در ادامه شنبه گذشته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در نامه‌ ای به اعضای هیئت مدیره از مرخصی ۲ هفته ‌ای خود به علت کسالت جسمی خبر داده است. به این ترتیب کرمی تا سوم اردی بهشت ماه امسال در محل کار خود حضور نخواهد داشت و امور اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با امضای نائب رئیس اول و دوم انجام می ‌شود.
در حالی مدیریت حراست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی دست‌خوش تغییر و تحول گردیده که باید دید آیا این مسئله ارتباطی به اتفاقات چند روز گذشته سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران دارد یا خیر؟
منبع: تحریریه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ فروردین ۰۱
1017 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0