آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد

آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد

آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد ، باید از اساتید مجرب مهندسی استفاده کرده تا بتوانیم رویدادهای آموزشی و فرهنگی برگزار کنیم

کد خبر: 001201002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اسفند ۰۰ - ۱۰:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد ، باید از اساتید مجرب مهندسی استفاده کرده تا بتوانیم رویدادهای آموزشی و فرهنگی برگزار کنیم

آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد

آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد
کارشناس ساختمان بیان داشت؛
آموزش حلقه گمشده صنعت ساختمان گلستان| وظایف و حقوق مهندسان تبیین گردد
ابراهیم پور، کارشناس ساختمان اظهار داشت: آموزش یکی از اصلی ترین وظایف نظام مهندسی بوده ولی متاسفانه این مسأله در ادوار مختلف در گلستان گم شده است.
محمد ابراهیم پور ادامه داد: وظیفه نظام مهندسی، طبق ماده پانزده قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ارتقاء معماری و شهرسازی، ارتقاء شأن و جایگاه مهندسان، ارتقاء دانش فنی و غیره بوده که مهم ‌ترین مسأله در اینجا آموزش است.
وی گفت: آموزش یکی از اصلی ترین وظایف نظام مهندسی است و با آموزش کیفیت ساخت هم افزایش یافته و بطور غیرمستقیم به صنعت ساختمان کمک می شود.
کارشناس ساختمان و عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ادامه داد: باید از اساتید مجرب مهندسی استفاده کرده تا بتوانیم رویدادهای آموزشی و فرهنگی برگزار کنیم ولی متاسفانه در دوره ‌های مختلف این وظایف گم شده و این گم شدن نتایج سوئی را به جای گذاشته است.
وی گفت: افرادی که در حوزه نظام مهندسی کار می کنند باید به هدف و وظیفه خود آگاه باشند و اگر این موضوعات را درک کنیم نگاه ما به مهندسی و صنعت ساختمان گسترده تر می شود.
کارشناس ساختمان و عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد «عمر پایین ساختمان» بوده که تنها یک علت آن استفاده از مصالح نامرغوب است اما اصل موضوع در این است که در طراحی و اجرا و نظارت بر اجرا دچار ضعف هستیم و شاید سازوکار ما درست نیست یا آن را درست اجرا نمی کنیم.
ابراهیم پور گفت: از دیگر نکات دیگر این است که شاید مهندسان ساختمان به وظایف و حقوق خود آشنا نیستند و مثلاً شما به عنوان یک مهندس مجری باید بدانید که وظایف شما چیست؟ مجری کسی است که از صفر تا صد در ساختمان نقش دارد.
وی افزود: لذا باید به مبحث آموزشی به عنوان یک اصل توجه جدی شود.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۰۰
265 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0