نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز

نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز

نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز ، برگزار شد. صنوبر، واقعی شدن حق الزحمه مجریان ذی صلاح را کاملا با ارایه خدمات واقعی مجریان متناسب دانست

کد خبر: 001115011 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ - ۱۰:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز ، برگزار شد. صنوبر، واقعی شدن حق الزحمه مجریان ذی صلاح را کاملا با ارایه خدمات واقعی مجریان متناسب دانست

نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز

نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست نظام مهندسی ساختمان البرز
نشست نمایندگان شرکتهای مجری ذیصلاح ساختمانی با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز گفت: واقعی شدن خدمات مجریان ذیصلاح افزایش چشم گیر کیفیت ساخت و ساز در استان و به تبع آن منفعت کارفرمایان و بهره برداران نهایی مسکن و ساختمان را به دنبال خواهد داشت.
خیری و صنوبر دبیر کمیته مشترک سازمان و شهرداری کرج در امور مجریان، روز ۲ شنبه یازدهم دی ماه ۱۴۰۰ در نشست با نمایندگان شرکتهای مجری، چالشهای صنفی مجریان دارای صلاحیت را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
در این نشست، خیری از میردامادی، کوکبی و عبدی به عنوان نمایندگان تشکلهای مجریان دارای صلاحیت خواست تا بمنظور اجرایی کردن مطالبات صنعت ساخت و ساز استان برای پوشش همه ساخت و سازها توسط مجریان دارای صلاحیت خواسته ها و پیشنهادات خود را به سازمان ارایه کنند تا پس از بررسی حقوقی و کارشناسی جهت تصویب به هیات ۴ نفره استان ارسال گردد.
خیری، حضور مجریان در تمامی مراحل عملیات ساخت تا پایان کار پروژه را مطابق قانون ضروری توصیف کرد و گفت: این امر موجب خواهد شد تا ضمن دفاع از حق الزحمه واقعی خدمات مجریان ذیصلاح، افزایش چشمگیر کیفیت ساخت و ساز در استان و به تبع آن منفعت کارفرمایان و بهره برداران نهایی مسکن و ساختمان را به دنبال خواهد داشت.
صنوبر نیز در اظهاراتی ضمن تاکید بر نکات مورد اشاره خیری، اقناع هیات ۴ نفره استان از جنبه های قانونی و تخصصی را بسیار مهم برشمرد که این امر مستلزم مسوولیت پذیری مجریان و اعتماد سازی برای پوشش دادن تقاضاهای موجود برای مجریان دارای صلاحیت است.
صنوبر، واقعی شدن حق الزحمه مجریان ذی صلاح را کاملا با ارایه خدمات واقعی مجریان متناسب دانست که متاسفانه تاکنون بسترهای لازم بدین منظور فراهم نبوده است.
نمایندگان شرکتهای مجری نیز در سخنانی مهم ترین خواسته های صنف مجریان ذیصلاح را عقد تفاهم نامه سازمان با انجمن و حمایت سازمان از اجرایی شدن مجری ذی‌صلاح برای همه متراژ ها عنوان کردند.
در ادامه مقرر گردید تا نمایندگان مجریان پیشنهادات خود را در اسرع وقت به کمیته امور مجریان ارایه دهند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۰
405 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0