برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران

برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران

برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران ، ساعت ۹ صبح شنبه ببست و هفتم آذر‌ماه در دفتر مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران صورت گرفت

کد خبر: 000930013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۰۰ - ۱۰:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران ، ساعت ۹ صبح شنبه ببست و هفتم آذر‌ماه در دفتر مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران صورت گرفت

برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران

برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان مازندران
در جلسه هیات ۴ نفره استان طرح شد:
برگزاری منظم جلسات و اجرای ارجاع نظارت برای تمام پروژه‌های استان
جلسه هیات ۴ نفره استان مازندران، ساعت ۹ صبح شنبه ببست و هفتم آذر‌ماه در دفتر مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و با حضور همه‌ی اعضا برگزار گردید.
با توجه به آغاز به کار دوره جدید هیات مدیره سازمان‌ های نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان، برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات آتی این هیات و پی‌گیری مصوبات قبلی بویژه ارتباط نرم‌افزارهای دو سازمان مذکور در حوزه خدمات مهندسی، موضوعات اصلی این جلسه را تشکیل می‌دادند.
در این جلسه، رازجویان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران جدید دو سازمان، از مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان خواست گزارشی از پی‌گیری مصوبات قبلی در جلسه ارائه نماید. بعد از ارائه‌ی گزارش توسط سید محمد نظری مدیرکل راه‌وشهرسازی استان، روسای دو سازمان توضیحات خود در مورد نحوه برقراری ارتباط بین دو سامانه نرم‌افزاری بررسی صلاحیت و کسر ظرفیت و مشکلات مربوط به آن را بیان کردند.
در خاتمه این بخش از جلسه مقرر شد، ضمن پی‌گیری فوری موضوع فوق و اجرای ارجاع کار نظارت در همه‌ی پروژه‌های استان، سازمان نظام مهندسی با همکاری سازمان نظام کاردانی ظرف ده روز نسبت به گزارش پیشرفت کار و امکان برقراری لینک، به هیات مذکور اقدام کند.
بررسی نحوه‌ی برخورد با پروژه های سوله و پیش‌ساخته به ویژه در بخش اجرا و طرح اقدام ملی مسکن از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بودند. در مورد این موارد تصمیم بر این شد که در جلسات بعدی و پس از اعمال اقدامات کارشناسی بیشتر، مجددا طرح شده و مورد بررسی قرار گیرند.
در این جلسه، حمید سفیدگر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن ارائه برنامه‌ی پیشنهادی سازمان برای هیات ۴ نفره، درخواست برگزاری منظم جلسات هیات با فواصل کوتاه را مطرح کرد که مورد موافقت و تایید سایر اعضا قرار گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۰۰
379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0