دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد

دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد

دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد ، صورت گرفت. مجتبی فرهمند به ساخت و سازهای جدید در بافت تاریخی اشاره کرد

کد خبر: 000919003 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ آذر ۰۰ - ۴:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد ، صورت گرفت. مجتبی فرهمند به ساخت و سازهای جدید در بافت تاریخی اشاره کرد

دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد

دیدار رییس نظام مهندسی ساختمان یزد با شهردار منطقه بافت تاریخی یزد
تاکید بر حضور و تداوم زندگی در بافت تاریخی یزد
رییس نظام مهندسی ساختمان یزد در دیدار شهردار منطقه بافت تاریخی یزد به ساخت و سازهای جدید در بافت تاریخی اشاره کرد و گفت: در کنار نگه‌داری از بافت تاریخی یزد توجه به ساخت و سازهای همگون و مطابق با آیین نامه های موجود می تواند زندگی در بافت تاریخی را تجدید و نفسی تازه به این بخش از شهر تزریق کند.
«مجتبی فرهمند» در دیدار با «علیرضا نقوی» شهردار منطقه تاریخی شهرداری یزد با اشاره به اینکه ارزش بافتهای تاریخی به زنده بودن حیات و زندگی مردم درآن است، گفت: آنچه باعث شد تا بافت تاریخی شهر یزد به ثبت جهانی برسد، تداوم زندگی در آن منطقه است.
علی‌رضا نقوی، شهردار منطقه تاریخی شهرداری یزد نیز در این جلسه ضمن تبریک انتخاب فرهمند بعنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به بیان دیدگاه ها ونظرات خود پرداخت و بر همکاری و ارتباط موثر با این سازمان تاکید کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان اینکه بافت تاریخی یزد عینیت یافته آداب، رسوم و فرهنگ مردم شهر یزد است، بر حضور و تداوم زندگی در این بافت با ارزش تاکید کرد.
فرهمند به ساخت و سازهای جدید در بافت تاریخی اشاره کرد و گفت: در کنار نگه‌داری از بافت تاریخی یزد توجه به ساخت و ساز های همگون و براساس آیین نامه های موجود میتواند زندگی در بافت تاریخی را تجدید و نفسی تازه به این بخش از شهر تزریق کند.
فرهمند، تدوین آیین نامه خشت و بناهای خشتی را یکی از اقدامات آینده این سازمان عنوان و بیان کرد: بزودی کارگروه ساخت و سازهای خشتی در این سازمان فعال می گردد تا آیین نامه ای را در این خصوص و با مشارکت سایر مراجع مربوطه تنظیم کند.
فرهمند، سکوت در قبال این موضوع را رفتاری غیرمسئولانه دانست و بر مشارکت فعالانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این حوزه و در کنار شهرداری تاکید نمود.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۰۰
363 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0