مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان ، روز 2 شنبه هشتم آذرماه 1400 با حضور اعضاي هيئت مديره دوره هشتم و نهم، بازرسان سازمان صورت گرفت

کد خبر: 000913018 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۰۰ - ۷:۵۷ ق.ظ
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان ، روز ۲ شنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور اعضاي هيئت مديره دوره هشتم و نهم، بازرسان سازمان صورت گرفت

مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان

مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان
مراسم تکريم اعضاي هيات مديره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان برگزار گردید
آئین تکريم اعضاي هيات مديره دوره هشتم سازمان، روز ۲ شنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور اعضاي هيئت مديره دوره هشتم و نهم، بازرسان سازمان، اعضاي هيات اجرايي نهمين دوره انتخابات هيات مديره، اعضاي شوراي انتظامي، کميسيون هاي تخصصي سازمان، مديران و اعضاي هيئت رئيسه دفاتر نمايندگي و مديران و مسئولين واحدهاي سازمان در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان برگزار گردید.
در اين مراسم بهزاد پارسا، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان، ضمن عرض خير مقدم گفت: جلسه تکريم هيئت مديره دوره هشتم به پاس تشکر و قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته اعضاي هيئت مديره دوره پيشين برگزار گردید.
رئيس سازمان در تشريح برنامه مراسم تکريم هيئت مديره دوره هشتم ضمن تشکر از تلاش هاي صورت گرفته توسط مهندس لاهيجي به عنوان نماينده هيئت مديره گفت: گرچه تصميم بر برگزاري جلسه تکريم در زمان زودتري بود ولي به علت پاره اي از هماهنگيها و ترافيک کاري سازمان اين مراسم با تاخير برگزار گردید.
وی در ادامه گفت: اگر چه سازمان نظام مهندسي ساختمان مورد بي مهري و انتقاد قرار دارد اما اطمينان داريم با همت و تلاش و انسجام، موانع را برداشته خواهد شد و کارها به نحو مطلوب پيش خواهد رفت.
پارسا ضمن تشکر از هيئت مديره ادوار سازمان به روند تکامل سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان اشاره کرد و گفت: اکنون پس از گذشت بيش از دو دهه از عمر قانون نظام مهندسي ساختمان شاهد نقش مهم و برجسته مهندسان در بهبود کيفيت ساخت و ساز هستيم و در زلزله هاي اخير اين تاثيرگذاري کاملا ملموس است.
وی در ادامه به وضعيت نامطلوب ساخت و سازهاي نسقي اشاره کرد و عدم استفاده از مهندسان صاحب صلاحيت را علت مشکلات اين ساختمان‌ها دانست.
در ادامه مراسم نماهنگي از خلاصه عملکرد هيات مديره دوره هشتم به نمايش درآمد و سپس عبدالرضا قاسميان رئيس سابق سازمان به نمايندگي از اعضاي هيئت مديره دوره هشتم از اعضاي هيئت مديره دوره نهم که باني برگزاري جلسه تکريم بودند تشکر کرد.
وي در اظهارات خود ضمن اشاره به اينکه نماهنگ پخش شده گوشه اي از عملکرد هيئت مديره دوره هشتم را به نمايش گذاشته و نسخه کامل اين گزارش در سايت سازمان اطلاع رساني شده است گفت: در دوره هشتم به علت شيوع کرونا و عدم صدور مجوز براي برگزاري هرگونه همایش، شرايط سختي را تجربه کرديم.
قاسميان ادامه داد: سازمان در تمام ادوار معمولا در اواخر هر سال با توجه به تورم پيشنهاد بودجه سال بعد را جهت تصويب به مجمع ارائه مي دهد و در نخستین مجمع هر سال نيز تراز سال قبل تصويب مي گردد و علي رغم اينکه تشريفات قانوني برگزاري مجمع در اسفند نود و هشت انجام شده بود اما به دليل کرونا لغو گردید و سال نود و نه، با يک دوازدهم بودجه کارها پيش رفت. از طرفي چون دوره نهم شوراي مرکزي نيز تازه شروع به کار کرده بود و دريافت مجوز بررسي بودجه و تراز استانها از سوي وزارت‌خانه زمانبر بود با وجود اينکه استان گيلان به عنوان نخستین استاني بطور کامل برنامه و بودجه پيشنهادي را به شوراي مرکزي ارائه داد در نهايت تاييد بودجه نود و نه و تراز نود و هشت در مرداد ۱۴۰۰ از سوي شوراي مرکزي صادر گردید.
رئيس سابق سازمان گفت: به نمايندگي از هيئت مديره دوره هشتم از همه کسانی که در اين مدت با انتقادات سازنده و پيشنهادات ارزنده به سازمان کمک کردند قدرداني مي کنم.
قاسمیان در صحبت هاي خود از اعضاي سازمان، پيشکسوتان، هيئت مديره ادوار، بازرسان، اعضاي شوراي انتظامي، روسا، هيئت رئيسه و مديران دفاتر نمايندگي، مديران واحدهاي سازمان، پرسنل سازمان و دفاتر نمايندگي، مشاوران سازمان، گروهها و کميسيون هاي تخصصي، کميسيونها و کارگروه هاي موضوعي، اعضاي هيئت اجرايي، مجموعه همکاران استانداري و راه و شهرسازي و ساير اداراتي که بصورت مستقيم و غيرمستقيم به سازمان ياري رساندند تشکر کرد و ياد و خاطره همکاران و اعضايي که درگذشتند را گرامي داشت.
قاسمیان ضمن اشاره به اينکه برخي تخريب هاي هدفمند و ناملايمات وجود داشت، افزود: بايد از اين موارد عبور کرد و قضاوت را به قاضي عادل  هستي سپرد.
وی در اظهارات خود گفت: جا دارد تشکر ويژه اي از اعضاي هيئت مديره دوره هشتم که همراه، ياور و پشتيبان بنده بودند داشته باشم و دوران همکاري با آنها باعث افتخار و مباهات بنده بود و بسيار از آنها آموختم.
وی با عنوان اينکه تمام تلاش خود را در دوره خدمت خود به کار گرفتم تا نماينده شايسته اي براي هيئت مديره و اعضا باشم گفت حتما نواقصي وجود داشته و کسي از خطا و اشتباه مصون نيست.
قاسمیان در خاتمه گفت: براي دوستانم در دوره نهم آرزوي سربلندي، موفقيت و تندرستي ميکنم و با تدبير و درايتي که از آنها سراغ دارم اطمينان دارم در مسير پرچالش پيش رو موفق و سربلند خواهند بود.
در خاتمه نيز با اهداي لوح از زحمات اعضاي هيات مديره دوره هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان، تقدير و تجليل گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۰
355 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0