گردهمایی تقدیر از چهره های ماندگار و کار آفرینان برتر راه و شهرسازی کشور

تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش در همایش ملی تقدیر از چهره های ماندگار راه و شهر سازی و کار آفرینان برتر

در گردهمایی تقدیر از چهره های ماندگار و کار آفرینان برتر راه و شهرسازی کشور با عنوان جایزه دادمان که عصر 4شنبه هجدهم اسفند با حضور مسئولین عالی رتبه کشوری و نخبه های این صنعت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، جوایز برتر در حوزه های "معماری و شهر سازی" و" ابنیه و ساختمان " به دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اهدا گردید.

کد خبر: 9612 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ - ۱۱:۳۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در گردهمایی تقدیر از چهره های ماندگار و کار آفرینان برتر راه و شهرسازی کشور با عنوان جایزه دادمان که عصر ۴شنبه هجدهم اسفند با حضور مسئولین عالی رتبه کشوری و نخبه های این صنعت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، جوایز برتر در حوزه های “معماری و شهر سازی” و” ابنیه و ساختمان ” به دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اهدا گردید.تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش در همایش ملی

تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش در همایش ملی

تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش در همایش ملی

تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش در همایش ملی

در این گردهمایی ملی که با هدف شناسایی، انتخاب و تقدیر از سازمانها، شرکتها و مهندسین برتر در زنجیره ارزش راه و شهرسازی و ترویج وگسترش فرهنگ خود ارزیابی و توسعه و آموزش مفاهیم سرآمدی و کیفیت برگزار گردید، وزیر و معاونین وزارت راه و شهرسازی، معاونین و مدیرهای ارشد وزارت نفت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گروه متخصصان ایران، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و استان ها، شهرداری کلان شهرها و دیگر نهادهای مرتبط با صنعت راه و شهر سازی حاضر بودند و جایزه برتر اعضای شورای سیاستگذاری با عنوان جایزه دادمان به بیست و یک نخبه و طرح برتر اهدا و از چهار چهره ماندگار با اهدای تندیس دادمان قدر دانی گردید.

در این گردهمایی طرح سامان دهی و توانمند سازی بافت بومی سفین قدیم کیش در حوزه “معماری و شهر سازی” بعنوان طرح برتر در سطح مشارکت محلی و توانمند سازی و هم چنین پروژه مدیریت جامع فاضلاب جزیره زیبای کیش – تحقق توسعه پایدار مروارید خلیج فارس بعنوان طرح برتر در سطح نیاز سنجی منطقه ای و آینده پژوهی در حوزه ” ابنیه و ساختمان” شایسته تقدیروتشکر معرفی شدند و از دکتر مونسان برای اجرای موفق این طرحها با اهدای دو جایزه دادمان قدردانی بعمل آمد.

جایزه دادمان نمادی است در راستای تجلیل از نخبه ها و اثرهای برتر حوزه راه و شهرسازی و بالارفتن کیفیت فعالیتهای موجود در این حوزه، و برای تقدیر از کسانی است که بمعنای واقعی در این بخشها فعالیت میکنند.

اعضای شورای سیاستگذاری گردهمایی ملی تقدیر از چهره های ماندگار راه و شهرسازی و کار آفرینان برتر که بهمت مرکز راه و شهر سازی گروه متخصصان ایران و با استقبال گسترده مهندسین و نخبه ها برگزار گردید، با بررسی صدها طرح فرستاده شده به دبیرخانه گردهمایی و مد نظر قرار دادن معیارهای متعدد، شرکتها و مهندسین برتر در۳ حوزه معماری و شهر سازی، ابنیه و ساختمان و راه و ترابری را در فرایندی علمی انتخاب کردند.

دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی در گردهمایی تجلیل از چهره های ماندگار و کار آفرینان برتر راه و شهرسازی (جایزه دادمان) ضمن بیان ضرورت ارائه خدمات فنی مهندسی کشور به بازارهای جهانی بیان کرد: همان طور که در اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیتهای داخلی ضروری است در اجرای طرحهای زیر بنایی نیز باید به ظرفیتهای داخلی اتکا داشته باشیم.

آخوندی با بیان این که در افق ۱۴۰۴ اجرای طرح جامع حمل و نقل کشور به پانصدوپنجاه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین این بودجه برای دولت امری غیر ممکن است عنوان کرد: در اقتصاد جهانی وابستگی به دولتها کم تر شده است. ما نیز می بایست اقتصاد خود را بسوی بازارهای بین المللی سوق دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که همه افراد جامعه در برابر محیط زندگی و اطراف خود مسئول هستند افزود: برگزاری جایزه دادمان بدون وابستگی به بخشهای دولتی بهترین معیار برای سنجش توجه مهندسین کشور به مسئولیتهای اجتماعی و تقویت توانمندی های کشور در این عرصه است.

در ادامه این گردهمایی،دکتر نیلیمشاور اقتصادی ریاست جمهوری، مهندس محمد دادمادی عضو کمیسیون عمران مجلس، دکتر مصدری رئیس گروه متخصصین ایران،دکتر علی نبی زاده دبیر کل همایش نیز به ایراد سخنرانی و ارائه بیانهای خود پرداختند.

لازم به ذکر است است مهندسین و شرکتهای انتخاب شده، لوح تقدیر و تندیسهای خود را از مهندس میثم پاشازنوسی رییس مرکز راه و شهرسازی گروه متخصصین ایران، مهندس رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، دکتر حناچی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهر سازی، دکتر مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و هم چنین دکتر ایزدی، دکتر نریمان، دکتر کشاورزیان، دکتر عابدزاده و سایر مدیرهای عالی مرتبه حوزه راه و شهر سازی کشور دریافت کردند.

گفتنی است دکتر مونسان ۳ شنبه هفدهم اسفند نیز در چهارمین جشنواره سراسری چهره سال صنعت ساختمان و در بخش مدیرهای دولتی تندیس چهره سال نودوپنج صنعت ساختمان را دریافت کردند.

منبع: تین نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۵
1373 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0