مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه

مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه

مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه ، این انتخابات به شکل الکترونیک برگزار شد که با مشارکت بالای اعضای این سازمان همراه بود

کد خبر: 000710005 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ مهر ۰۰ - ۶:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه ، این انتخابات به شکل الکترونیک برگزار شد که با مشارکت بالای اعضای این سازمان همراه بود

مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه

مشارکت بیش از دوازده هزار نفر در انتخابات نظام مهندسی فارس/نتایج اولیه
نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس همزمان با سراسر کشور و با مشارکت بیش از دوازده هزار ششصد نفر برگزار گردید.
نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان فارس هم‌زمان با سراسر کشور و به شکل الکترونیک برگزار شد که با مشارکت بالای اعضای این سازمان همراه بود.
طبق صورتجلسه پایانی این دوره از انتخابات، از مجموع بیست و هفت هزار و ۸۹ عضو سازمان نظام مهندسی فارس، دوازده هزار و ۶۲۱ نفر در این دوره از انتخابات شرکت کردند.
مشارکت گسترده مهندسان در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی فارس در حالی است که دوره هشتم، این انتخابات با مشارکت ۳۸۷۰ نفر از اعضا، برگزار گردیده بود.
در پایان شمارش آراء، هادی بیاتی، محمد بنان، مهرداد خواجه‌پور، یاسر پوست فروش، امیر اوجی و ستار خورشیدی در رشته عمران، سعید جعفرزاده در رشته نقشه برداری، مجتبی زوربخش در رشته ترافیک، طاهره نصر، علیرضا زارع، سارا کبیریان مقدم در رشته معماری، جعفر ضابطیان در رشته شهرسازی، رضا خورشیدی و امیرحسین قیصری در رشته برق و هادی تدین در رشته مکانیک، حائز بیشترین تعداد آراء شدند.
طبق قانون تعداد اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس شامل پانزده نفر متشکل از ۶ نفر رشته عمران، یک نفر نقشه‌برداری، یک نفر ترافیک، سه نفر رشته معماری، یک نفر رشته شهرسازی، دو نفر رشته برق و یک نفر رشته مکانیک است.
پس از پایان انتخابات و اعلام نتایج، کاندیداها پنج روز فرصت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت احتمالی خود را اعلام کنند و بعد از پایان این مهلت، هیئت اجرایی و دستگاه نظارت، طی ۷ روز به شکایات رسیدگی می‌کنند.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۰۰
367 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0