برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ، رخ داد. قهرودی از میزان مشارکت بالای این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان نسبت به دوره قبل د ر نه استان خبر داد

کد خبر: 000709003 تاریخ انتشار: جمعه ۹ مهر ۰۰ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ، رخ داد. قهرودی از میزان مشارکت بالای این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان نسبت به دوره قبل د ر نه استان خبر داد

برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان از میزان مشارکت بالای این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمانهای نظام مهندسی ساختمان نسبت به دوره قبل د ر نه استان خبر داد.
علی‌محمد عبدی‌قهرودی، ضمن اشاره به این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور امروز ۸ مهر در ۹ استان کشور شامل قزوین، اردبیل، هرمزگان، همدان، اصفهان، آذربایجان‌غربی، چهارمحال‌ و‌ بختیاری، سیستان‌ و بلوچستان و بوشهر به شکل الکترونیکی در حال برگزاری است، از میزان مشارکت بالای این دوره خبر داد.
عبدی قهرودی در ادامه آماری از میزان مشارکت و مقایسه آن در استان ‌هایی که انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان در آن ‌ها برگزار گردیده است ارایه کرد و گفت: درصد مشارکت در ایلام برای سال نود و هفت، معادل بیست و یک درصد و هم‌اکنون به بیش از هفتاد درصد، در خراسان رضوی در سال ۹۷ معادل سیزده درصد و امسال حدود ۳۶ درصد، در خراسان‌شمالی بیش از ۲۸/۵ درصد در سال ۹۷ و هم اکنون به ۴۴/۵ درصد، در خراسان‌جنوبی در سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود سی درصد رسیده است.
به گفته وی، میزان مشارکت در کردستان در سال نود و هفت معادل ۱۰/۳ درصد و هم‌اکنون حدود چهل و یک درصد، در کرمانشاه در سال نود و هفت معادل ۱۵/۵ درصد و هم اکنون ۳۱/۵ درصد، در کهگیلویه و بویراحمد حدود سی و دو درصد برای سال نود و یک و هم اکنون به ۵۴/۵ درصد، در گلستان در سال نود و هفت معادل حدود بیست و پنج درصد و هم اکنون ۴۷/۶۹ درصد، در مازندران در سال نود و هفت معادل بیست درصد و هم اکنون به ۴۰/۴۳ درصد، در مرکزی برای سال نود و هفت معادل ۱۷/۳۶ درصد و امسال به ۴۱/۸۷ درصد و برای استان البرز نیز رقم ۱۹/۷۵ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۴۰/۶۳ درصد رسیده است.
عبدی‌قهرودی گفت: انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان کشور دوم مهر در خراسان‌شمالی، چهارم مهر در کرمانشاه، هفتم مهر در ۹ استان ایلام، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، و مرکزی برگزار گردید.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۰۰
469 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0