رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار چهارصدوشصت ویک نفر در قم برگزار خواهدشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ازبرگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان با حضور دو هزار و چهارصدوشصت ویک نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه نوزدهم وبیست اسفندماهدر قم خبر داد.

کد خبر: 9392 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵ - ۲:۳۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ازبرگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسان با حضور دو هزار و چهارصدوشصت ویک نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه نوزدهم وبیست اسفندماه در  قم خبر داد.آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار چهارصدوشصت ویک نفر

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار چهارصدوشصت ویک نفر

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار چهارصدوشصت ویک نفر

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور دو هزار چهارصدوشصت ویک نفر

آقای امین مقومی روز سه شنبه بابیان این خبر اعلام کرد: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود بحرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق  و نقشه‌برداری همزمان  با سراسرکشور در روزهای نوزدهم و بیستم اسفندماه در دانشگاه قم برگزار میگردد.
مقومی با اشاره بتعداد شرکت کنندگان در این آزمون عنوان کرد: در مجموع  دو هزار وچهارصدوشصت ویک نفردراین آزمون ثبتنام کرده اند.
وی تصریح کرد: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پروانه اشتغال بکار صادر میگردد و این افراد میتوانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: در رشته عمران ، مکانیک و برق  ۲ آزمون محاسبه و نظارت برگزار میشود و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی است و علاوه بر آن در رشته های عمران و معماری آزمون اجرانیزبرگزارمیگردد.


مقومی افزود: آزمون اجرا و  نظارت  دررشته های عمران  و معماری  و آزمون رشته نقشه برداری در۲ نوبت صبح و عصر در روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می گردد.
وی بیان کرد: آزمون طراحی معماری ، مکانیک و برق  و آزمون محاسبات عمران  نیز در صبح  روز  جمعه بیستم اسفندماه  همزمان با سراسر کشور در دانشگاه قم برگزار  میگردد.
ایشان بیان کردند: داوطلبان شركت در آزمون ورود به حرفه مهندسان میتوانند كارت ورود به جلسه را با مراجعه  به سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان بنشاني اينترنتي www.inbr.ir  دریافت کنند.

 

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اسفند ۹۵
1172 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0