رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان:

نظام مهندسی استان کردستان در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان وارد شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ظرفیتهای خوبی دارد و باید در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان واردشود.

کد خبر: 9329 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵ - ۱۱:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان استان کردستان ظرفیتهای خوبی دارد و باید در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان واردشود.وارد شدن نظام مهندسی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه

وارد شدن نظام مهندسی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه

وارد شدن نظام مهندسی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه

وارد شدن نظام مهندسی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه

آقای بهرام نصراللهی زاده در دیداررییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با اشاره به اینکه در کردستان توان فنی و مهندسی بالایی وجود دارد، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظارت بر امور پروژه های عمرانی دولتی و سازمان نظام مهندسی ساختمان نظارت بر امور پروژه های خصوصی را بر عهده دارند بنابراین میتوان گفت در این حوزه رسالت مشترک دارند.

نصراللهی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کردستان با دارا بودن حدود هفت هزار نفر عضو می تواند به عنوان یک نهاد توانمند و تخصصی نقشی مفید و موثری در امر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان ایفا کند.

وی با تاکید بر توان و ظرفیت بالای سازمان نظام مهندسی، تصریح کرد: امیدواریم مجموعه مهندسین کردستان با بهره گیری از این ظرفیت فوق العاده و به عنوان یک مجموعه صنفی تحصیلکرده و دلسوز در موضوعات سرمایه گذاری و توسعه ای استان واردشوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان  با اشاره به ظرفیتهای بالای نظام مهندسی ساختمان کردستان، اذعان کرد: امیدواریم همه دستگاههای اجرایی از جمله شهرداریها از این توان و ظرفیت موثر استفاده کنند.

وی تلاش برای ایجاد اشتغال وبالارفتن معیشت مردم را از وظیفه های  مدیران دانست و عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ورود سازمان نظام مهندسی کردستان در امورات توسعه، سرمایه گذاری و اشتغالزایی استقبال میکند.

نصراللهی با اشاره به آمادگی دولت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام ببخش خصوصی،گفت: امیدواریم سازمان نظام مهندسی با توان و ظرفیت بالای تخصصی خود در این موضوع شرکت داشته باشند.

نظام مهندسی استان کردستان ۷ هزار عضو دارد

در این جلسه رییس سازمان نظام مهندسی ا کردستان با اشاره به اینکه این سازمان خود را در مقابل مردم و مراجعین مسئول میداند، گفت: ما معتقدیم تا زمانی که مردم رضایت کامل از این سازمان نداشته باشد نظام مهندسی استان به تعالی مورد نظر نخواهد رسید.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با بیش ازهفت هزار عضو متخصص و تحصیلکرده خود را یک مشاور توانمند برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر دستگاههای اجرایی استان کردستان میداند.

امید محمودی بیان کرد: ما بر این باوریم که اعضای سازمان ما باید به گونه ای عمل کنند که مردم احساس نکنند سازمان نظام مهندسی ساختمان وظایف نظارتی خود را منظم انجام نمیدهد بلکه باید مردم با وجود سازمان متخصصی چون نظام مهندسی احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند.

محمودی همچنین از راه اندازی سامانه جامع نظارتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد وادامه داد: بمنظور نظارت دقیقتر و صحیحتر از این پس مالکین ساختمانها هیچگونه وجهی را مستقیماً بحساب مهندسین ناظر واریز نخواهند کرد بلکه بحساب سازمان واریز میکنند و این وجه پس از بازدید های دوره ای ناظرین و ارائه گزارش توسط آنها و تایید این گزارش توسط مهندسین عالی بحسابشان واریز خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان تاکیدکرد: با توجه بشرایط اقتصادی کردستان، سازمان نظام مهندسی استان این آمادگی را دارد که در توسعه استان کردستان مشارکت جدی و فعال داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اسفند ۹۵
1079 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0