نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس سازمان نظام مهندسی زنجان

نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس سازمان نظام مهندسی زنجان

نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس سازمان نظام مهندسی زنجان ، و تعدادی از مدیران عامل دفاتر حقوقی و شرکتهای مشاور برگزار شد

کد خبر: 990923006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ - ۸:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس سازمان نظام مهندسی زنجان ، و تعدادی از مدیران عامل دفاتر حقوقی و شرکتهای مشاور برگزار شد

نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس سازمان نظام مهندسی زنجان

نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ریاست سازمان و تعدادی از مدیران عامل دفاتر حقوقی و شرکتهای مشاور
نشستی با حضور مجتبی زاده ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، خواجه ای مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تنی چند از مدیران عامل شرکتهای مشاور و حقوقی با موضوع پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در محل سازمان برگزار شد.
خواجه ای با بیان رسالت بنیاد مسکن که همانا ساخت مسکن و خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه است، به امیدی که شروع احداث پروژه های اقدام ملی در این قشر از جامعه ایجاد کرده اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد با همکاری دو ارگان سرعت پیشرفت پروژه های فوق افزایش یابد.
وی با اعلام این که در شهر های زیر صد هزار نفر متولی اجرای طرحهای قدام ملی، بنیاد مسکن میباشد اعلام داشتند که تمامی شهرستانهای استان به جزء زنجان و ابهر (هفده شهرستان) جمعیتی زیر صد هزار نفر دارند و لذا بنیاد در تمامی این شهر ها حضوری فعال دارد.
در ادامه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نهادی پویا و کارامد خواند و با عنوان این موضوع که سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگ‌ترین تشکل حرفه ای استان با تکیه بر توان فنی اعضای خود آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه های طرح اقدام ملی مسکن بعنوان یک وظیفه اجتماعی اعلام میدارد، به راه‌کارهای قانونی و اجرایی تسهیل روند فعالیتهای بنیاد نیز اشاره کرد.
در خاتمه، مدیران عامل شرکتهای حقوقی و مشاور طرف قرارداد بنیاد مسکن نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهادات خود را در مورد تسهیل و تسریع روند اجرای پروژه ها بیان کردند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان
در سال ۱۳۶۸ توسط تعدادی ازمهندسین علاقه مند به کار جمعی تشکلی به نام کانون مهندسین زنجان بوجود آمد و با هدف ساماندهی و انسجام بخشی به مجموعه مهندسان فعال در بخش ساختمان و پی‌گیری امور حرفه ای و صنفی با حدود سی و پنج نفر عضو فعالیت خود را شروع کرد.
اکنون این سازمان با ۶۴۵۰ نفر عضو در شش رشته اصلی: معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی ونقشه برداری فعالیت می کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۹
429 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0