تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها ، ساختمانهای غیر اصولی در محلات مختلف بدون نظارت مهندس ناطر شکل گرفته که از نقاط مشکل ساز در آینده محاسبه می گردد

کد خبر: 990728015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ - ۵:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها ، ساختمانهای غیر اصولی در محلات مختلف بدون نظارت مهندس ناطر شکل گرفته که از نقاط مشکل ساز در آینده محاسبه می گردد


تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها

تاکید فرماندار ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر نظام مهندسی برای ارتقا ایمنی ساختمانها
جلسه مشترک فرماندار، معاون امور عمرانی، شهرداران، بخشداران، روسای شوراهای اسلامی شهرها با رییس و جمعی از اعضای اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار ساوجبلاغ هدف ازاین جلسه را ارائه گزارشی مبسوط از فعالیتهای سازمان در حوزۀ نظارت، اجرا بر ساختمانها و ارتقا همکاری های فی ما بین سازمان نظام مهندسی با مجموعه های شهری و روستایی بیان کرد.
مهدی مهرور بیان کرد: از اینکه نگاه نظام مهندسی نگاه پیش‌گیرانه است و امروز دو ساختمان این سازمان در ساوجبلاغ کلنگ زنی شد، یعنی توجه به سازه مهندسی و ایمن مد نظر است تا شاهد مشکلات و حوادث در بحث بناها نباشیم.
مهرور ادامه داد: اگر چه ساختمانهای غیر اصولی در محلات مختلف بدون نظارت مهندس ناطر شکل گرفته که از نقاط مشکل ساز در آینده محاسبه می گردد.
وی تصریح کرد: باید کاری کنیم سازندگان ترغیب لازم برای استفاده از مهندس ناظر را برای ساختمانهای خود داشته باشند.
فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: در هشتگردو شهر جدید و سایر شهرها کنترلهای لازم برای ساخت منازل مسکونی انجام میشود بعضی از شهروندان خانه کلنگی دارند قصد در هم کوبیدن آن و نوسازی را دارند صرفا” برای فرزندانشان باید کاری کنیم که با تعرفه کم‌تر این شخص که بازنشسته هم هست بتواند کار نوسازی ساختمانش را به سر انجام برساند.
وی در این جلسه گفت: ناظرین نظام مهندسی در شهرستان می بایست بر پروژه های ساختمانی حضور مستمر داشته باشند و گزارشات مرحله ای خود را مرتب تحویل شهرداری‌ها نمایند.
در این جلسه هر کدام از اعضا، شهرداران، بخشداران، مسائل و موارد خود را بیان کردند که در پایان صنوبر رییس سازمان نظام مهندسی استان البرز به آنان پاسخ داد.
منبع: سپیدار نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۹
447 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0