تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، در هفتاد و چهارمین نشست هیئت مدیره که با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان در محل سالن جلسات برگزار گردید

کد خبر: 990422006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ - ۱۰:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، در هفتاد و چهارمین نشست هیئت مدیره که با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان در محل سالن جلسات برگزار گردید

تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
در هفتاد و چهارمین نشست هیئت مدیره که با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان در محل سالن جلسات برگزار گردید، اعضای کمیسیون مدیریت بحران سازمان معرفی شدند.
در این جلسه، بر روی موضوعاتی همچون الزام مهندسین به گذراندن دوره های آموزشی برای تمدید پروانه اشتغال، تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران و تعیین حق الزحمه خزانه دار سازمان در سال نود و نه تصمیم گیری گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در آغاز نشست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات اخیر سازمان، به معرفی کتابچه “ارمغان تغییر ۳” پرداخت و افزود: این کتابچه بازگو کننده مدتها فعالیت و تلاش هیئت مدیره سازمان است و تلاش شده بمنظور درک بهتر، تمام اقدامات و نتایج در قالب جداول و نمودارها مستند و ارائه شود.
وی، در ادامه تصمیم گیری در مورد پیشنهاد برخی کمیسیونها برای برگزاری دروه های آموزشی را در دستور کار قرار داد و ادامه داد: در حال حاضر از سوی کمیسیونهای برق، عمران و مکانیک پیشنهاداتی مطرح شده تا طبق آن چند دوره آموزشی برای هر رشته برگزار و مهندسین برای تمدید پروانه اشتغال خود ملزم به گذراندن یکی از این دوره ها بصورت اختیاری باشند.
پیشنهاد مذکور در بین اعضاء به شور گذاشته شد و با ارائه نقطه نظراتی در باره چگونگی عملیاتی شدن آن ، به تصویب هیئت مدیره رسید.
این جلسه، با طرح موضوع تعیین اعضای کمیسیون مدیریت بحران پی گرفته شد و از بین داوطلبین، افرادی از طرف هیئت رئیسه و هیئت مدیره برای عضویت در این کمیسیون پیشنهاد شدند.
پس از رأی گیری، تعداد هفت نفر طبق اکثریت آراء، به شرح زیر بعنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند:
– امیراحسان اسحاقیه فیروزآبادی- معماری
– شهرام تقی زاده- برق
– مرجان منتظری- شهرسازی
– محمد امجد- عمران/معماری
– فیروزه فرساد- مکانیک
– محمدرضا مطلبی زاده- عمران
– حسن صالحی وزیری- نقشه برداری
در خاتمه، نیز موضوع تعیین حق الزحمه ساعتی خزانه دار سازمان در سال نود و نه که طبق دستورالعمل شورای مرکزی محاسبه شده، مطرح و به تصویب رسید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۹
585 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0