دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد دومين نشست ستاد كرونا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، روز 4 شنبه بیستم فروردین ماه نود و نه با حضور اعضاء تشكيل شد و در مورد مواردی تصمیم گیری شد

کد خبر: 990124002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹ - ۹:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، روز ۴ شنبه بیستم فروردین ماه نود و نه با حضور اعضاء تشكيل شد و در مورد مواردی تصمیم گیری شد

دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، برگزار شد

دومين نشست ستاد كرونا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، روز ۴شنبه بیستم فروردین ماه نود و نه با حضور اعضاء تشكيل و در مورد موارد زير تصميم گيري بعمل آمد:

– موضوع نامه احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا و حضور دو سوم پرسنل از مورخ بیست و سوم فروردین ماه نود و نه، مطرح و مقرر گردید، تمامی پرسنل سازمان با رعایت پروتکل بهداشتی درمحل کار خود حضور داشته باشند و فقط افراد مشکوک و مبتلا به کرونا با درخواست مرخصی از مدیر مربوطه و هماهنگی با واحد منابع انسانی سازمان نسبت به عدم حضور در سازمان اقدام کنند.
– نامه معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی باموضوع ادامه فعالیتهای عمرانی بدون وقفه با رعایت الزامات بهداشتی مطرح شد و مقرر گردید طی نامه ای به تمامی مجریان بلامانع بودن ادامه فعالیت ابلاغ گردد و تمامی کارگاه‌ها را به رعایت مسائل بهداشتی از قبیل زدن ماسک و استفاده از دستکش برای تمامی افراد حاضر در کارگاه ملزم و تمامی سطوح و لوازم ضد عفونی شود، هم‌چنین؟ واحد فنی و مشارکت‌های حرفه ای با اعزام تیم نظارت، بر عملکرد تمامی کارگاه‌ها و نحوه اجرای دستورالعمل HSE در محیط کارگاه نظارت دقیق کنند.
– نامه رییس شورای اسلامی شهر یزد در مورد کسب و کارهای آسیب دیده در طول دوره بحران کرونا مطرح و مقرر شد، بعد از بررسیهای لازم ماهیت کسب و کارهای مرتبط با خدمات نظام مهندسی ساختمان که به علت کرونا راکد و آسیب دیده اند مشخص و اطلاعات جمع بندی گردد، سپس با ارائه نامه ای، درخواست کلی جهت بهره مندی از تسهیلات دولتی تنظیم و به استانداری و نهادهای مرتبط ارسال گردد. هم‌چنین سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای حمایت از مالکین و مردم تمامی قراردادهای مالکین و ناظرین را بمدت ۲ ماه مشمول شرایط فورس ماژور کند.
– ریاست سازمان، در مورد نشست مشترک با شهرداری توضیحاتی ارائه و پیشنهاد شد مسابقه ای تحت عنوان طراحی المانهای شهری با موضوع تجلیل از پیشگامان و ایثارگران سلامت برای اعضاء برگزار گردد و ضمن اهدای جوایز برای منتخبان، با رایزنی با شهرداری و اختصاص فضای مناسب، طرح منتخب اجراء گردد.
– موضوع نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع سازمان از تاریخ بیست و سوم فروردین ماه نود و نه، مورد تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید زیرساختهای لازم برای نوبت دهی غیرحضوری از طریق سایت فراهم آمده و این موضوع از طریق سایت و پیامک به اعضاء اطلاع رسانی گردد. هم‌چنین ظرفیت واحدهای سازمان از نظر سرویس دهی و خدمات رسانی مشخص و با مدیریت حرفه ای میز خدمت نسبت به پذیرش ارباب رجوع و با جلوگیری از ازدحام در واحدها و مراجعات غیرضروری اقدام گردد. هم‌چنین به تمامی ارباب رجوع در بدو ورود به سازمان، یک عدد دستکش و ماسک تحویل و بعد از ضدعفونی دست‌ها اجازه ورود داده شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ فروردین ۹۹
426 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0