به کوشش مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شد

انتشار کتاب «شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی»

این کتاب بر اساس آخرین ویرایش مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان نوشته شده است و شامل کلیه مباحث آزمون‌های صلاحیت نظارت و بازرسی گاز است. نویسندگان در این کتاب الزامات و ضوابط قانونی در راستای امور فنی و اجرایی را ارائه کرده‌اند. این کتاب می‌تواند به‌عنوان مرجع درس دو واحدی اختیاری «سیستم انتقال گاز و گازرسانی» رشته مهندسی مکانیک مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: 6660 تاریخ انتشار: جمعه ۸ بهمن ۹۵ - ۳:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،کتاب «شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی» را که به کوشش رامین قاسمی‌اصل عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و محمدامین جوادی مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تدوین شده نشر نوآور منتشر کرد. این کتاب بر اساس آخرین ویرایش مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان نوشته شده و حاوی نکات الزامی آزمون‌ نظام مهندسی رشته تاسیسات مکانیکی (مبحث گازرسانی) و مباحث و مطالب مرتبط با طراحی، نظارت و اجرا و نیز شامل کلیه مباحث آزمون‌های صلاحیت نظارت و بازرسی گاز است.کتاب شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی

کتاب شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی

کتاب شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی

کتاب شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی

این کتاب که یک نوع راهنمای لوله‌کشی گاز فشار ضعیف است، ویژه داوطلبان آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی (صلاحیت‌های نظارت و طراحی)، داوطلبان آزمون‌های صلاحیت نظارت و بازرسی گاز و دانشجویان رشته تاسیسات تدوین شده است و نیز می‌تواند به‌عنوان مرجع درس دو واحدی اختیاری «سیستم انتقال گاز و گازرسانی» رشته مهندسی مکانیک مورد استفاده قرار گیرد. نویسندگان در این کتاب الزامات و ضوابط قانونی در راستای امور فنی و اجرایی، و همچنین راهنمایی‌های لازم برای تصمیم‌گیری مناسب عوامل دخیل دراین حوزه را ارائه کرده‌اند.

در کتاب «شرح تفصیلی بر مبحث هفدهم لوله‌کشی گاز طبیعی» بخشی از ملاحظات فنی ارائه شده، نتیجه پرسش و پاسخ‌های رامین‌قاسمی‌اصل با مجریان و مهندسان ناظر در دوره‌های آموزشی و ملاقات‌های حضوری یا مذاکرات تلفنی است که جمع‌بندی آن‌ها در قالب نکات فنی بیان شده است.

منبع: خبرگزاری آنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ بهمن ۹۵
1267 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0