انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد

محمد نعمتی؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات این سازمان و با حضور ۱۱ نفر عضو اصلی شورای این سازمان برگزار شد که محمد نعمتی با کسب شش رای از مجموع ۱۱ رای به عنوان رییس جدید سازمان انتخاب شد. آذر شجاعی، رییس پیشین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد، از اوایل تیرماه امسال بر اثر بیماری نتوانست در سازمان حضور یابد.

کد خبر: 6265 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ بهمن ۹۵ - ۵:۳۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، محمد نعمتی با کسب شش رای از مجموع ۱۱ رای به عنوان رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.محمد نعمتی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

محمد نعمتی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

محمد نعمتی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

محمد نعمتی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

انتخابات شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات این سازمان و با حضور ۱۱ نفر عضو اصلی شورای این سازمان برگزار شد که در پایان رای‌گیری، محمد نعمتی با پیشتازی بر صادق جمشیدیان به عنوان رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

نعمتی، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد است و مسئولیت‌هایی شامل معاونت سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت اداره کل پشتیبانی امور دام استان، خزانه‌دار شورای نظام مهندسی کشاورزی استان و نائب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان را در کارنامه کاری خود دارد.

آذر شجاعی، رییس پیشین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد، از اوایل تیرماه امسال بر اثر بیماری نتوانست در سازمان حضور یابد و همین موضوع منجر به برگزاری مجدد انتخابات در سازمان استان شد.

منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ بهمن ۹۵
1311 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0