اجرای طرح خیابان شهید انصاری شرقی در شهر قزوین با عنوان دسترسی محلی

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین: اجرایی شدن طرح خیابان شهید انصاری شرقی قزوین با عنوان دسترسی محلی

پیمان پیرمرادی به برگزاری نشست تعیین تکلیف نحوه ساخت و ساز در خیابان شهید انصاری قزوین، اشاره کرد و افزود: با توجه به سوابق مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران نشستی در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری درباره طرح جامع شهر قزوین و کثرت مراجعه مردم در این خصوص، تشکیل شد. براساس مصوبه این شورا، ادامه خیابان شهید انصاری به عنوان دسترسی محلی با هدف یکپارچگی، انسجام و احیای بافت تاریخی محله بلاغی و نیز حفظ عرصه‌های تاریخی در آن مورد تاکید است.

کد خبر: 5404 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ دی ۹۵ - ۳:۵۶ ب.ظ

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین از اجرای طرح خیابان شهید انصاری شرقی در شهر قزوین با عنوان دسترسی محلی خبر داد.

اجرایی شدن طرح خیابان شهید انصاری شرقی قزوین

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،به نقل از روابط عمومی استانداری، پیمان پیرمرادی به برگزاری نشست تعیین تکلیف نحوه ساخت و ساز در خیابان شهید انصاری قزوین، اشاره کرد و افزود: با توجه به سوابق مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران نشستی در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری درباره طرح جامع شهر قزوین و کثرت مراجعه مردم در این خصوص، تشکیل و این موضوع مورد بحث قرار گرفت. وی اظهار کرد: در اجرای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص طرح جامع شهر قزوین، بر رعایت ضوابط تهیه طرح محله بلاغی و نیز طرح تهیه شده توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین ادامه داد: براساس مصوبه این شورا، ادامه خیابان شهید انصاری به عنوان دسترسی محلی با هدف یکپارچگی، انسجام و احیای بافت تاریخی محله بلاغی و نیز حفظ عرصه‌های تاریخی در آن مورد تاکید است. در پایان پیرمرادی یادآوری کرد: براین اساس شهرداری قزوین، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان موظف هستند اطلاعات لازم در این زمینه را به روز رسانی کرده تا جهت طی کردن مراحل تصویب به کمیسیون ماده ۵ استان ارائه شود. خیابان شهید انصاری قزوین واقع در جنوب این شهر و نیز در یکی از محله‌های قدیمی و دارای بافت تاریخی شهر قزوین، در سه مرحله به مورد اجرا درآمده که ۲ مرحله آن در سال‌های گذشته بهره‌برداری شده و مرحله سوم آن همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

اجرایی شدن طرح خیابان شهید انصاری شرقی قزوین

منبع: ایرنا

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۵
1250 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0