ارائه خدمات رفاهی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد خدمات رفاهی متفاوت ارئه می‌دهد

تدارک سالن‌های فوتسال، استخر آقایان و بانوان و بدنسازی بخشی از اقدامات سازمان در راستای خدمات ورزشی به اعضا بوده است. همچنین، در آینده نزدیک خدمات ویژه دندان‌پزشکی با قیمت ارزان برای مهندسان اجرایی می‌شود. بیمه تکمیلی مهندسان نیز با همکاری بیمه نوین عملیاتی شد. در راستای رضایتمندی بیش از پیش مهندسان عضو اقدامات دیگری نیز عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: 5390 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ دی ۹۵ - ۳:۳۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مهندس مجتبی سلیمانی بیان کرد: تدارک سالن‌های فوتسال، استخر آقایان و بانوان و بدنسازی بخشی از اقدامات سازمان در راستای خدمات ورزشی به اعضا بوده است.

سازمان نظام مهندسی خدمات رفاهی متفاوت ارئه می‌دهد

خدمات رفاهی متفاوت

سازمان نظام مهندسی خدمات رفاهی متفاوت ارئه می‌دهد

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ان استان بیان داشت: بیمه تکمیلی مهندسان با همکاری بیمه نوین عملیاتی شد و خوشبختانه با استقبال خوب مهندسان روبه رو شد.

وی همچنین اشاره کرد: فراهم کردن خدمات دندان‌پزشکی نیز دغدغه دیگر سازمان بود که خوشبختانه با همکاری و هماهنگی‌های لازم در این خصوص نیز مقدمات کار فراهم شده و در آینده نزدیک خدمات ویژه دندان‌پزشکی با قیمت ارزان برای مهندسان اجرایی می‌شود.

مجتبی سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: رفاه مهندسان عضو یکی از مهم‌ترین دل‌مشغولی‌های اعضای هیئت مدیره سازمان است و در راستای رضایتمندی بیش از پیش آن‌ها اقدامات دیگری نیز عملیاتی خواهد شد.

منبع: بویر نیوز

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۵
1238 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0