حميد رضا فرقاني درباره جلسه مناسب‌سازي معابر شهرستان‌هاي آزادشهر، راميان و گميشان خبر داد

برگزاری جلسه مناسب‌سازي معابر شهرستان‌هاي آزادشهر، راميان و گميشان

حميد رضا فرقاني گفت: جلسه مناسب‌سازي معابر شهرستان‌هاي آزادشهر، راميان و گميشان در هفته گذشته، با حضور همه مسئولان شهرستاني در محل فرمانداري شهرستان‌ها برگزار شد. فرقاني از مهم‌ترين مصوبات جلسات شهرستان‌ها را پيگيري مصوبات گذشته و وضعيت پيشرفت کاري آنان بيان کرد و افزود: پازل‌بندي جلوي ادارات با تامين اعتبار بودجه شهرداري تا قبل از سال جاري ، نظارت دقيق‌تر شهرداري‌ها و نظام مهندسي جهت صدور پروانه ساختمان و نقشه‌کشي ادارات و نهادها از لحاظ مناسب‌سازي ( رمپ و..) و رمپ‌گذاري در معابر ادارت ونهادها و بانک‌ها نيز از ديگر مصوبات به‌شمار مي‌رود.

کد خبر: 5313 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ دی ۹۵ - ۴:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،حميد رضا فرقاني، صبح امروز شنبه ۲۵ دي ماه ۹۵ ضمن اعلام اين خبر گفت: جلسه مناسب‌سازي معابر شهرستان‌هاي آزادشهر، راميان و گميشان در هفته گذشته، با حضور همه مسئولان  شهرستاني در محل فرمانداري شهرستان‌ها برگزار شد. به گزارش اخبار نظام مهندسی وي با تاکيد بر ايجاد محيطي بدون مانع براي همه افراد گفت: مبلمان شهري مثل هر عنصر ديگري در چهره شهر تاثيرگذار است و بايد در اين حوزه با طراحي و برنامه‌ريزي‌هاي دقيق، متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم مردم حركت نمود و در جهت تامين نياز شهروندان و القای هويت آن‌ها نقش مؤثري را ايفا کرد. وي افزود: هموار کردن موانع شهري جامعه ايثارگري براي ما يکي از اولويت‌هاي بسيار مهم در بنياد است.

برگزاری جلسه مناسب‌سازي معابر شهرستان‌ها

برگزاری جلسه مناسب‌سازي معابر

برگزاری جلسه مناسب‌سازي معابر شهرستان‌ها

فرقاني از مهم‌ترين مصوبات جلسات شهرستان‌ها را پيگيري مصوبات گذشته و وضعيت پيشرفت کاري آنان بيان کرد و افزود: پازل‌بندي جلوي ادارات با تامين اعتبار بودجه شهرداري تا قبل از سال جاري ، نظارت دقيق‌تر شهرداري‌ها و نظام مهندسي جهت صدور پروانه ساختمان و نقشه‌کشي ادارات و نهادها از لحاظ مناسب‌سازي ( رمپ و..) و رمپ‌گذاري در معابر ادارت ونهادها و بانک‌ها نيز از ديگر مصوبات به‌شمار مي‌رود.

منبع: آریا

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۵
1380 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0