پیام تسلیت

سازمان نظام مهندسی کشاورزی: رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی رحلت آیت الله هاشمی را تسلیت گفت

احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی رحلت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

کد خبر: 4925 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ - ۱۲:۱۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پیامی رحلت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.تسلیت رییس سازمان رحلت آیت الله هاشمی

تسلیت رییس سازمان رحلت آیت الله هاشمی

تسلیت رییس

تسلیت رییس سازمان رحلت آیت الله هاشمی

متن پیام بشرح ذیل است:
بسم‌الله‌ الرحمن‌الرحیم‌
انا لله‌ و انا الیه‌ راجعون

رحلت فرزند برومند اسلام، مجاهد پارسا، الگوی عقلانیت و صبر و اعتدال حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به محضر مقام معظم رهبری، مردم غیور ایران اسلامی، جامعه بزرگ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
ایران اسلامی، امروز در فراق سردار سازندگی، مرد روزهای جهاد و مبارزه، یار دیرین امام خمینی (ره) و یاور و پشتیبان همیشگی مقام معظم رهبری داغدار شد.
آن مرحوم از نخستین مبارزان راه دشوار انقلاب و چهره اثرگذار و از یاران واقعی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام راحل بود و در همه عرصه های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه نقش آفرینی کرد.
در سالهای اخیر اگر چه او مورد بی مهری ها و فشار دلواپسان تازه به دوران رسیده قرار گرفت اما هیچگاه از هدف والای خود که سربلندی ایران اسلامی بود و از مشی خود که اعتدال و عقلانیت بود، دست برنداشت.
یاد آن سردار همیشه سرفراز در قلوب مردم قدرشناس و فهیم ایران اسلامی همیشه جاوید خواهد ماند.

تسلیت رییس سازمان رحلت آیت الله هاشمی

منبع: روابط عمومی سازمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۹۵
1144 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0