خراسان رضوی

سازمان نظام صنفی رایانه ای : گزارش مجمع عمومی نوبت دوم نظام صنفی رایانه ای خراسان رضوی

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان خراسان رضوی برگزار شد.

کد خبر: 4214 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ دی ۹۵ - ۱۲:۴۹ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان خراسان رضوی با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد.گزارش مجمع عمومی نوبت دوم نظام صنفی رایانه ای

گزارش مجمع عمومی نوبت دوم نظام صنفی رایانه ای

گزارش مجمع عمومی

گزارش مجمع عمومی نوبت دوم نظام صنفی رایانه ای

عیسی نجفی رئیس هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای خراسان رضوی با خوش آمد گویی به میهمانان و اعضاء صنف برنامه زمانبندی برگزاری مجمع را به اطلاع حضار رساند و گزارشی از تاریخچه و فعالیت های سازمان، همکاری و مشارکت با دستگاه های اجرایی مرتبط، عضویت در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان، عضویت در کارگروه شناسایی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، عضویت رئیس سازمان نصر خراسان رضوی در هیئت رئیسه سازمان نصر کشور، تشکیل جلسات شورای انتظامی استان و تجدید نظر استان، مشارکت و همکاری در برگزاری نمایشگاه الکامپ و السیت را ارائه داد.
سپس با استناد به بند ۸-۷-۱ ماده ۸ اساسنامه، هیئت رئیسه جلسه انتخاب و در جایگاه مستقر شدند.
در ادامه مرتضی کسائیان نائینی نائب رئیس اول هیات مدیره و دبیر سازمان گزارش عملکرد یک ساله سازمان را مطرح کرد که به تصویب اعضا رسید.
این گزارش شامل معرفی هیئت مدیره، تعداد جلسات هیئت مدیره و هیئت رئیسه، مشارکت و پیگیری جهت جذب فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نصر خراسان رضوی، تشکیل کمیسیون های ۱۰ گانه به منظور استناد از توان کارشناسی اعضای صنف، پیگیری و اجرای قرارداد بیمه تکمیلی اعضا، مشارکت و همراهی با کمیسیون ساماندهی و نظم بخشی بازار به منظور تدوین تعرفه خدمات  فنی تخصصی انفورماتیک، برگزاری نمایشگاه الکامپ، مشارکت در تهیه سند توسعه فناوری اطلاعات استان، مشارکت در جلسات کارگروه و کمیسیون های تخصصی وام وجوه اداره شده، هماهنگی و همکاری با سازمان های فناوری ارتباطات و اطلاعات خراسان، دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت شبکه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و… است.
سپس فرزاد فرهوش خزانه دار سازمان نصر خراسان رضوی، گزارش صورت حساب های مالی دوره منتهی به ۹۵/۰۶/۳۱ را قرائت کرده و به ارائه برنامه و بودجه سازمان برای سال مالی آینده پرداخت که پس از گزارش بازرس قانونی در رابطه به عملکرد هیئت مدیره و صورتهای مالی مورد تصویب حاضران قرار گرفت.
در ادامه طبق برنامه، انتخاب علی البدل مشاور و بازرس انجام شد و آقای  بهزاد بیک زاده به عنوان مشاور علی البدل و آقایان محمود شاکری و سعید بابائی به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند. همچنین روزنامه قدس به عنوان روزنامه کثیر الانتشار سازمان نصر خراسان رضوی انتخاب شد.
در انتهای جلسه به پیشنهاد اعضا حاضر در مجمع عمومی سالیانه نوبت دوم تعیین میزان حق عضویت و حق ورودیه اعضا به عنوان دستور کار مجمع مطرح شد که با میزان حق ورودیه و عضویت در تمامی شاخه مشابه دوره مالی قبلی تعیین و به تصویب رسید.

گزارش مجمع عمومی نوبت دوم نظام صنفی رایانه ای

منبع: روابط عمومی سازمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۹۵
1207 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0