مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌شمالی:

همایش ملی زلزله با همکاری سازمان نظام مهندسی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: همایش ملی زلزله در خراسان‌شمالی به‌منظور آمادگی در برابر این حادثه بهمن‌ماه در بجنورد ‌برگزار می‌شود.

کد خبر: 3992 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ دی ۹۵ - ۴:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،حسین عظیمی در بجنورد اظهار داشت: این همایش با حضور مسئولان و دانشگاهیان مناطق مختلف کشور و با همکاری نظام مهندسیو دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی ۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.همایش ملی زلزله با همکاری سازمان در خراسان‌شمالی

همایش ملی زلزله با همکاری سازمان در خراسان‌شمالی

همایش ملی زلزله

همایش ملی زلزله با همکاری سازمان در خراسان‌شمالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به زلزله‌خیز بودن استان خراسان شمالی تصریح کرد: این همایش به‌منظور آمادگی بیشتر در برابر خسارت‌های حادثه زلزله برگزار می‌شود.

وی گفت: معمولاً زلزله‌های زیادی در سال در خراسان شمالی رخ می‌دهد و زلزله دیگر یک حادثه غیرمترقبه در این استان نیست و باید آمادگی لازم را دراین‌باره داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: زلزله سال جاری نیز سبب شد تا همایشی کشوری زلزله، مدیریت بحران و دورنمای آینده را با همکاری نظام مهندسی و دستگاه‌های اجرایی برگزار کنیم.

عظیمی افزود: پس از زلزله ۶٫۸ ریشتری سال ۷۵ تاکنون ۵۶ درصد از بناهای روستایی در روستاها مقاوم‌سازی شده و در مناطق شهری نیز راه و شهرسازی، شهرداری، نظام مهندسی و استانداری نظارت بر ساخت واحد مسکونی دارند و شهروندان خود نیز به این درک رسیده‌اند که باید در مقابل زلزله حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: در سطوح مختلف فرمانداران، بخشداران و دهیاران و مدارس نیز تاکنون آموزش‌های بسیاری توسط مدیریت بحران داده‌ایم. امسال دو بیمارستان بجنورد و شیروان به بهره‌برداری می‌رسد و ازلحاظ تخت بیمارستانی هم شرایط استان بهتر می‌شود.

همایش ملی زلزله با همکاری سازمان در خراسان‌شمالی

منبع: تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۹۵
1395 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0