استان ایلام:

سازمان نظام مهندسی معدن: تسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران ضروری است

فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه اندازی کارخانه سیمان دهلران در جهت رونق اقتصادی این شهرستان مرزی تاکید کرد.

کد خبر: 3963 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ دی ۹۵ - ۳:۵۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.irسید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح کارخانه سیمان دهلران افزود: با توجه همجواری دهلران با کشور عراق به عنوان بازار اصلی و بالقوه محصول تولیدی و صادراتی این کارخانه نقش و تاثیر این واحد در رونق مالی و اقتصادی شهرستان دهلران برجسته براورد می شود.تسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران

تسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران

کارخانه سیمان دهلران

تسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران

وی از تولید روزانه ۴۰۰ تن سیمان در این کارخانه خبرداد و گفت: البته کلینکر این کارخانه از بیرون تامین می شود که تلاش برای راه اندازی و تولید کامل این کارخانه ادامه دارد.
فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: طرح کارخانه سیمان ۲ هزار و ۴۰۰ تنی دهلران در قالب ۲ فاز با پیشرفت ۸۱ درصد در حال اجراست که با راه اندازی کامل ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.
وی گفت: تا کنون برای این کارخانه بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
مسئول نیروی انسانی کارخانه سیمان دهلران نیز در جریان این بازدید از نصب انبار خاک آن خبرداد و گفت: در حال حاضر این کارخانه فعال است اما برای راه اندازی کامل آن و رسیدن به ظرفیت تولید باید نیازهای مالی و اعتباری آن تامین شود.
حسن صباغیان بیگدلی گفت: اجرا و بهره برداری کامل از کارخانه سیمان دهلران نیازمند تخصیص۴۵۰ میلیارد ریال نیاز است که در صورت تامین، بعد از یکسال کل ظرفیت تولیدی این کارخانه محقق می شود.

تسریع در راه اندازی کارخانه سیمان دهلران

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ دی ۹۵
1285 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0