سازمان نظام مهندسی کامپیوتر تهران:

سازمان نظام مهندسی کامپیوتر: فراخوان همکاری با آزمایشگاه آکردیته مورد تایید سازمان ملی استاندارد

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور پیرو امضای تفاهم نامه با مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری از تمامی آزمایشگاه های آکردیته فعال در حوزه نرم افزار به تایید سازمان ملی استاندارد رسیده اند دعوت به همکاری میکند.

کد خبر: 3811 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۹۵ - ۳:۵۸ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سال گذشته تفاهم نامه ای میان سازمان و مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری به امضا رسید که پیرو آن پروتکل ECE تدوین شد. سپس به دنبال این تفاهم نامه سازمان موظف به ارائه گواهینامه تست نرم افزارهای اتوماسیون اداری طبق پروتکل ارتباطی ECE شد.فراخوان همکاری با آزمایشگاه آکردیته مورد تایید سازمان استاندارد

فراخوان همکاری با آزمایشگاه آکردیته مورد تایید سازمان استاندارد

فراخوان

فراخوان همکاری با آزمایشگاه آکردیته مورد تایید سازمان استاندارد

در همین راستا از تمامی آزمایشگاه های آکردیته مورد تایید سازمان ملی استاندارد که در حوزه نرم افزار فعالیت میکنند، دعوت به همکاری میکند.پروتکل ECE، با هدف یکپارچه سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و تسهیل تعاملات بین دستگاهی توسط سازمان نظام مهندسی رایانه ای به روز رسانی شده است.
به این وسیله سازمان از آزمایشگاه های مورد تایید سازمان ملی استاندارد که علاقه مند به همکاری با این طرح هستند، دعوت میکند؛ مشخصات کامل شامل رزومه، اساسنامه، مدارک ثبت شرکت و گواهی سازمان استاندارد را به همراه پیشنهاد خود به نشانی info@irannsr.org  ارسال فرمایند.
منبع: روابط عمومی سازمان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ دی ۹۵
1080 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0