رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران:

سازمان نظام مهندسی مازندران: استان مازندران از شرایط ویژه ساختمانی و مهندسی برخوردار است

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: نحوه پراکندگی اعضا و ترکیب آنها، همچنین شرایط اقلیمی در مازندران شرایط ویژه ای را در این استان به وجود آورده است.

کد خبر: 3775 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۹۵ - ۱۲:۲۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)مهران فرصت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه همایش ملی ایمنی مهندسان ایران در مجتمع رفاهی نفت محمودآباد با بیان اینکه اعضا مهندسان در مازندران در حال افزایش است اظهار داشت: امروز بیش از ۳۳ هزار عضو در سازمان نظام مهندسی در استان مازندران داریم.برخورداری استان مازندران از شرایط ویژه ساختمانی و مهندسی

برخورداری استان مازندران از شرایط ویژه ساختمانی و مهندسی

استان مازندران

برخورداری استان مازندران از شرایط ویژه ساختمانی و مهندسی

وی افزود: شرایط ساخت و ساز استان در مازندران به‌واسطه شرایط آب و هوایی استان ما را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

فرصت با اشاره به اهمیت بالای نظام مهندسی در مازندران و ایمن‌سازی مقررات تصریح کرد: از سال ۸۹ در مورد ایمن برای نخستین بار در این استان شروع به‌کار کردیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: آموزش مهندسان و کارگران ساختمانی برای بنده از اولویت‌های نخست بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همایش امروز شروع کار دبیرخانه ایمنی، بهداشت، محیط زیست در استان مازندران خواهد بود.

فرصت با بیان اینکه Hse رابطه بین دستگاه‌های متفاوت است گفت: اگر این رابطه‌ها تکرار نشود قطعا به فراموشی سپرده می‌شود و تمام دستگاه‌های اجرایی باید درگیر این کار باشند تا به درستی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از خطرات کارگاهی به خاطر خطرات ناامن کارگران ساختمانی است افزود: باید با فرهنگ‌سازی درست و آموزش صحیح به کارگران و مهندسان خود این خطرات را کم کرده و از وقوع آن جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران گفت: اهمیت دادن مدیران ذی‌صلاح می‌تواند مثمر ثمر باشد. هزینه‌های مربوط به ایمن‌سازی انجام شود و با رویکرد فرهنگ‌سازی و آموزش به جایی برسیم که خطری نباشد.

برخورداری استان مازندران از شرایط ویژه ساختمانی و مهندسی

منبع: تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ دی ۹۵
1334 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0