رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی: برگزاری نمایشگاه ادوات و ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی از برگزاری نخستین نمایشگاه ادوات و ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در استان خبر داد.

کد خبر: 3749 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۹۵ - ۴:۰۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،محمدحسین اکبری امروز  در بیرجند اظهار داشت: نخستین نمایشگاه ادوات و ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.برگزاری نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور

برگزاری نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور

برگزاری نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور

وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های موجود استان،شهرستان‌ها و در راستای عمل به مبانی و اصول الگوی اقتصاد مقاومتی و تقویت و حمایت از تولیدات داخلی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی تصریح کرد: معرفی و آشنایی کشاورزان با جدیدترین و به روزترین سیستم‌های کشاورزی روز دنیا، تغییر الگو و روش‌های کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی از سنتی به صنعتی و مکانیزه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

اکبری یادآور شد: جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی، آشنایی و برقراری ارتباط با بازرگانان خارج از خراسان جنوبی جهت بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی و صادرات ان به سایر نقاط کشور، تقویت روحیه امید تولیدکنندگان داخل استان با رونق بازار کسب کار از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه ادوات و ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در خراسان جنوبی از ۱۲ تا ۱۵ دیماه جاری در محل شرکت بهداشت شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

گفتنی است افراد حقیقی و حقوقی و شرکت‌های تولیدی و خدماتی علاقمند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند تا دوازده دیماه با نمایندگی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی مستقر در شهرستان بشرویه مراجعه کنند و یا با شماره   ۰۵۶۳۲۷۷۱۵۸۲ تماس بگیرند.

برگزاری نمایشگاه ماشین‌های کشاورزی، دام و طیور

منبع: فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ دی ۹۵
1673 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0