سازمان نظام مهندسی معدن:

سازمان نظام مهندسی معدن: کام معدن را با عمل شیرین کنیم

اسفند ۹۴ حال‌وهوای انتخاباتی به خود گرفته بود. مجلس شورای اسلامی، خود را برای آرایشی جدید از نمایندگان آماده می‌کرد.درست در همین روزها در کنار گمانه‌زنی‌های مختلف برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی، تشکل‌ها و انجمن‌های مختلف نیز فرصت را غنیمت دانستند و نیازها و خواسته‌های‌شان را اعلام کردند تا نامزدهای انتخاباتی بدانند پس از ورود به مجلس باید برای برطرف کردن این نیازها کار خود را آغاز کنند. در واقع تشکل‌های مختلف، این انتظار را داشتند که مجلس شورای اسلامی در دوره جدید، خود را بیش از دوره‌های گذشته به بخش خصوصی نزدیک کرده و از نظر آنها در قانون‌گذاری‌ها استفاده کند.

کد خبر: 3546 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ دی ۹۵ - ۳:۰۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،اسفند ۹۴ حال‌وهوای انتخاباتی به خود گرفته بود. مجلس شورای اسلامی، خود را برای آرایشی جدید از نمایندگان آماده می‌کرد.درست در همین روزها در کنار گمانه‌زنی‌های مختلف برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی، تشکل‌ها و انجمن‌های مختلف نیز فرصت را غنیمت دانستند و نیازها و خواسته‌های‌شان را اعلام کردند تا نامزدهای انتخاباتی بدانند پس از ورود به مجلس باید برای برطرف کردن این نیازها کار خود را آغاز کنند. در واقع تشکل‌های مختلف، این انتظار را داشتند که مجلس شورای اسلامی در دوره جدید، خود را بیش از دوره‌های گذشته به بخش خصوصی نزدیک کرده و از نظر آنها در قانون‌گذاری‌ها استفاده کند. کام معدن را با عمل شیرین کنیم

کام معدن را با عمل شیرین کنیم

معدن

کام معدن را با عمل شیرین کنیم

در این میان بخش معدن با کوله‌باری از خواسته و نیاز، نمایندگان خود را راهی مجلس کرد تا شاید این بخش در این دوره مورد عنایت مجلس قرار گیرد و بخش عمده‌ای از مشکلات موجود به‌دست فراموشی سپرده شود. امروز با گذشته چند ماه از شروع دوره جدید فعالیت مجلس شورای اسلامی، شاهد تعاملی بیش از گذشته میان نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن با فعالان بخش خصوصی معدن هستیم. حضور نمایندگان در جلسات برگزار شده از سوی بخش خصوصی و تشکل‌های معدنی حاکی است که گوش کمیسیون، آماده شنیدن مشکلات و راهکارهای مختلف است. همچنین موضوع دیگری که می‌تواند منجر به خوشبختی معدن شود، نگاه ویژه حاکمیت، دولت و مجلس شورای اسلامی بر دستیابی به جایگاه واقعی برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر بخش معدن در اقتصاد کشور است. malekiدر واقع اقدامات انجام شده و توجه هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی و دولت به این بخش باعث شده تا به آینده معدن امیدوار باشیم. البته باید منتظر ماند و در عمل نیز اقدامات را در بوته نقد قرار داد، زیرا ضرب‌المثلی قدیمی می‌گوید «با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین» نمی‌شود.

کام معدن را با عمل شیرین کنیم

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ دی ۹۵
1243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0