استان ایلام:

ضرورت استاندارد سازی شهربازی ها در ایلام

شاپور پولادی در دومین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات بر دقت نظر ناظرین فنی در استفاده از مصالح استاندارد تأکید و اظهار داشت: تأیید مصالح غیر استاندارد سبب تولید بیشتر آنها را فراهم می سازد.

کد خبر: 3475 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵ - ۱۱:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،شاپور پولادی در دومین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات بر دقت نظر ناظرین فنی در استفاده از مصالح استاندارد تأکید و اظهار داشت: تأیید مصالح غیر استاندارد سبب تولید بیشتر آنها را فراهم می سازد. ضرورت استاندارد سازی شهربازی ها در ایلام

ضرورت استاندارد سازی شهربازی ها در ایلام

ضرورت استاندارد سازی

ضرورت استاندارد سازی شهربازی ها در ایلام

وی خواستار همکاری سازمان نظام مهندسی در راستای استانداردسازی مصالح ساختمانی شد و ادامه داد: مهمترین و اصلی ترین سازمانی که می تواند استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را ترویج دهد،سازماننظام مهندسی  ساختمان است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: مصوبات شوراهای اسلامی چنانچه با ضوابط فنی مغایرت داشته باشد، قابلیت اجرا ندارند.
وی در خصوص استاندارد سازیشهربازی ها گفت: با توجه به حساسیت حفظ سلامت کودکان به عنوان آینده سازان جامعه، هیچ وسیله غیراستاندارد در شهربازی های سطح استان نباید وجود داشته باشد و دستگاه های متولی در این زمینه بایستی مرّ قانون را اعمال کنند.
پولادی اضافه کرد: اگر وسایل بازی استاندارد نیستند باید با واحدهای تولیدکننده و در صورت عدم رعایت استاندارد در مراحل نصب و بهره برداری، باید با بهره برداران برخورد شود.

ضرورت استاندارد سازی شهربازی ها در ایلام

منبع: فارس

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۹۵
1023 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0