معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی:

معاون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی:توسعه علمی کشاورزی در زنجان موفق بوده است

معاون برنامه‌ریزی توسعه و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: استان زنجان در توسعه علمی بخش کشاورزی گام‌های خوبی برداشته و موفق عمل کرده است.

کد خبر: 3198 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آذر ۹۵ - ۴:۴۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سید جواد قریشی ابهری عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز نظام مهندسیکشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان، اظهار کرد: کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی توسعه کشاورزی با استفاده از نیروی انسانی متخصص است. موفقیت توسعه علمی کشاورزی در زنجان

موفقیت توسعه علمی کشاورزی در زنجان

زنجان

موفقیت توسعه علمی کشاورزی در زنجان

وی با بیان اینکه افتتاح همزمان مرکز نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) را باید به فال نیک گرفت، ولادت پیامبر اسلام را بنیانگذاری یک خرد بزرگ در عالم بشریت عنوان کرد و گفت: در جامعه امروز ما بیشتر از هر زمان نیاز به خرد احساس می‌شود، چرا که خرد ابزار شناخت و توانستن است.

معاون برنامه‌ریزی توسعه و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تصریح کرد: خوشبختانه خرد بخش کشاورزی در ایران موفقیت‌های بسیار زیادی را با خود برای کشور به همراه داشته است.

قریشی ابهری با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی با ارتقای شاخص‌های بهره‌وری از دیگر وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است، افزود: خوشبختانه استان زنجان در این بخش‌ها تجربیات موفق بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در سازماندهی دانش‌آموختگان، شرکت‌های زنجانی الگوی ملی ما و در برخی موارد الگوی منطقه‌ای بوده است.

معاون برنامه‌ریزی توسعه و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابراز کرد: جوان‌های سالیان گذشته استان زنجان در بخش کشاورزی با کسب تجربیات موفق تبدیل به افرادی توسعه‌ساز و کارآفرین شده‌اند.

قریشی ابهری با تاکید بر اینکه استان زنجان در توسعه علمی بخش کشاورزی موفق عمل کرده است، اظهار کرد: از تحقیقات حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در این بخش در سازمان استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به قطع سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید پلی بین تحقیقات انجام یافته و استفاده آن در مزرعه و … باشد.

معاون برنامه‌ریزی توسعه و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به روز شکرگزاری خودکفایی تولید گندم، گفت: روز خودکفایی واقعی روزی است، که باور علمی امروز خود را در همه عرصه‌های تولید نشان دهیم.

موفقیت توسعه علمی کشاورزی در زنجان

منبع: فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۵
1402 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0