کهگیلویه و بویراحمد:

مجوز ساخت مزرعه پرورش ماهی نباید در رودخانه بشار یاسوج صادر شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچگونه مجوز ساخت مزرعه پرورش ماهی در رودخانه بشار و سرشاخه های آن نباید تا اطلاع بعدی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی این استان صادر شود.

کد خبر: 3042 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۹۵ - ۳:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،علی داوودی مهر روز دوشنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: افزون بر ۱۰۰ فقره پرونده در زمینه ساخت مزرعه پرورش ماهی در رودخانه های استان از جمله رودخانه بشار و سرشاخه های آن در حال بررسی و تعیین وضعیت است. مجوز ساخت مزرعه پرورش ماهی نباید در رودخانه بشار

مجوز ساخت مزرعه پرورش ماهی نباید در رودخانه بشار

مجوز ساخت مزرعه پرورش ماهی

مجوز ساخت مزرعه پرورش ماهی نباید در رودخانه بشار

وی گفت: ظرفیت رودخانه بشار و سرشاخه های آن در زمینه ساخت مزرعه پرورش ماهی تکمیل و این موضوع نیز حدود یک سال قبل توسط شرکت آب منطقه ای استان اعلام شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: اداره شیلات، حفاظت محیط زیست، آب منطقه ای، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی این استان اقدام به مطالعات جدید در مورد ظرفیت سنجی رودخانه بشار و سرشاخه های آن در زمینه ساخت مزرعه پرورش ماهی کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شرکت آب منطقه ای این استان رودخانه ها را مطالعه و مناطقی که ظرفیت برداشت شن و ماسه را دارند به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معرفی کند.
داریوش دیودیده اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز پس از برگزاری مزایده اقدام به اعطای مجوز به متقاضیان برداشت شن و ماسه از رودخانه های استان خواهد کرد.
وی افزود: این برداشت ویژه رودخانه های مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد و برای مدت یک سال است و در مناطق سردسیری استان انجام نمی شود.

منبع: ایرنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۵
1244 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0