نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مطرح کرد؛

نظام مهندسی کانون ارایه خدمات برای کیفی سازی است/نقش بی بدیل جامعه مهندسی در توسعه ی پایدار کشور

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با بیان اینکه مجموعه ی نظام مهندسی یک حلقه تخصصی است گفت: این سازمان می تواند نقش بی بدیلی در توسعه ی پایدار کشور داشته باشد.

کد خبر: 2882 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ آذر ۹۵ - ۱۱:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،علیرضا غریبی، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، نظام مهندسی را با توجه به قالب سازمانی آن، کانون اصلی ارایه خدمات برای کیفی سازی عنوان کرد و بهره گیری مطلوب از ظرفیت حوزه فنی و مهندسی را اقدامی موثر در اجرای منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی دانست. نظام مهندسی کانون ارایه خدمات برای کیفی سازی

نظام مهندسی کانون ارایه خدمات برای کیفی سازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل

نظام مهندسی کانون ارایه خدمات برای کیفی سازی

وی با اشاره به رشد روزافزون جامعه مهندسی استان، اظهار کرد: افزایش قشر تحصیل کرده و متخصص در حوزه فنی و مهندسی، فرصتی مناسب برای شکوفایی و پیشرفت استان است که این امر تنها با بکاگیری این ظرفیت ها در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی ساختمانی و همچنین پروژه های عمرانی میسر خواهد شد.

غریبی تصریح کرد:عدم مدیریت صحیح این ظرفیت، خسارات جبران ناپذیری را در جامعه به بار خواهد آورد.

وی، یکی از مهمترین حوزه های اقتصادی را صنعت ساختمان سازی ذکر کرد و گفت: این صنعت نه تنها اشتغالزایی و در آمد زایی را به همراه دارد بلکه موجب تحول در حوزه صنعتی و نوآوری در تکنولوژی های مرتبط نیز است که در نهایت باعث پیشرفت و بهبود کیفیت زندگی می شود.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با بیان اینکه مجموعه ی نظام مهندسی یک حلقه تخصصی است گفت: این سازمان می تواند نقش بی بدیلی در توسعه ی پایدار کشور داشته باشد.

غریبی با بیان اینکه انتظار مردم از سازماننظام مهندسی ساختمان به عنوان قوی ترین تشکل حرفه ای و تخصصی بالاست گفت: این انتظار و توقعات طبیعی و بجاست و اعتقاد دارم که این تشکل می تواند نقش قابل توجهی را در سطح استانی ایفا کند.

وی با اشاره به فعالیت مهندسان حرفه‌ای عمران، اظهار کرد: این مسئله علاوه بر تضمین کیفیت، نقش افراد غیرمتخصص را در عرصه ساخت و ساز، محدود کرده و امکان اجرای هماهنگ و منسجم سیاست‌های راهبردی را، بیشتر و بهتر در صنعت ساخت فراهم می‌کند.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به برخی محدودیت ها در ارائه خدمات مطلوب سازمان به شهروندان اظهار کرد: شناسایی ضعف و نواقصات، و تلاش در جهت رفع آنها، نیازمند تصمیم گیری های کارشناسی شده است .

وی اظهار کرد: در این راستا مسئولان، سازندگان و تولیدکنندکنندگان باید با اعتماد کافی به توانمندی های فارغ التحصیلان جوان و خوش فکر، زمینه ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به عموم مردم را فراهم سازند و توقعات را برآورده کنند.

منبع: دانا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آذر ۹۵
1349 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0